„Mistrzowskie spotkania przy stole” z Wyborową

Wspólne spotkania mają wyjątkowe znaczenie, dlatego warto je celebrować. Przyjmując gości w zaciszu własnego domu chcemy zrobić to jak najlepiej. Dzięki współpracy marki Wyborowa od Mistrza z najlepszymi artystami sztuki kulinarnej będziemy do tego świetnie przygotowani!
O autorze
3 min czytania 2018-12-06

O nieocenionej roli wspólnego spędzania czasu mówi w kampanii „Stół społecznościowy” marka Wyborowa od Mistrza, prawdziwy ekspert w dziedzinie gościnności. Wraz z ambasadorem Maciejem Zakościelnym, marka zwraca uwagę na dosłowne i metaforyczne podobieństwo stołu do platformy społecznościowej. Przy stole gromadzimy się z bliskimi, rozmawiamy w trybie rzeczywistym, dzielimy materiałami. Książka „MISTRZOWSKIE SPOTKANIA PRZY STOLE” jest naturalnym rozwinięciem idei powrotu do świata analogowego. Stanowi ona praktyczny przewodnik po świecie spotkań, który pozwoli nam ugościć bliskich w sposób wyjątkowy i niezapomniany. Podobnie jak trunek Wyborowa od Mistrza, wyjątkowa publikacja powstała dzięki pasji, zaangażowaniu i wiedzy płynącej z wieloletnich doświadczeń mistrzów w swoim fachu. Książka jest w swojej formie obcowaniem ze sztuką – sztuką spotkań i kuchni, która podobnie jak trunek Wyborowa od Mistrza powstaje w sposób rzemieślniczy – dzięki pasji i zaangażowaniu jej twórców.

Przewodnik po spotkaniach z duszą

„MISTRZOWSKIE SPOTKANIA PRZY STOLE” to prawdziwy ukłon w stronę analogowych wartości. Inspiracją do jej powstawia jest naturalny kontekst spotkań przy stole, jakimi są wspólne posiłki. Dzięki książce poznamy historię i proces powstawania wyjątkowego trunku Wyborowa od Mistrza. Dowiemy się kim jest twórca serca Wódki Wyborowa od Mistrza a także skąd pochodzą najwyższej jakości składniki. Zgłębimy tajniki serwowania trunku i dopasowania go do oryginalnych dań, które z łatwością odtworzymy we własnych domach. Autorami przepisów są cenieni znawcy sztuki kulinarnej. Jednym z nich jest Adriana Marczewska – uczestniczka 4 edycji Top Chef Polska, pasjonatka podróży kulinarnych, szefowa kuchni restauracji WuWu w Warszawie. Nad przepisami pracowali także Michał Gniłka – jeden z najlepszych kucharzy wegańskich w Polsce, Magdalena Łapanowska – ambasadorka ruchu Slow Food w Polsce, oraz Jakub Mikołajczak – kucharz i współwłaściciel pierwszej w Polsce agencji zajmującej się eventami o charakterze kulinarnym.

– Codziennie jestem świadkiem magii, jaka dzieje się, gdy ludzie gromadzą się przy stole, by wspólnie zjeść posiłek. Towarzyszy temu wyjątkowa atmosfera bliskości, ciepła, jedności. Uważam, że to coś, co w obecnych czasach należy szczególnie pielęgnować – mówi Adriana Marczewska, Szef Kuchni warszawskiej restauracji WuWu w Muzeum Polskiej Wódki. – Dlatego właśnie współpraca z marką Wyborowa od Mistrza jest spójna z tym, o co dbam na co dzień, czyli ze wspólnym spędzaniem czasu przy stole. Cenię sobie inicjatywy, które inspirują ludzi do tego, aby działali razem. Wiem, że wszyscy, którzy nad książką pracowali, włożyli w nią swoje serce – dodaje Adriana Marczewska.

– Praca nad książką była dla nas wyjątkowym doświadczeniem. Uważamy, że to, co w spotkaniach przy wspólnym stole najlepsze – emocje, bliskość, jakość tak spędzanego czasu – to esencja marki Wyborowa. Wódka Wyborowa od Mistrza to trunek rzemieślniczy, powstały dzięki pasji, zaangażowaniu, wyróżniający się wyjątkowym smakiem. To również idealny towarzysz spotkań przy stole – dali temu wyraz wybitni szefowie kuchni, pokazując, jak w rewelacyjny sposób można dopełnić wykwintne potrawy zaprezentowane w książce – mówi Mikołaj Szymborski, brand director, Wyborowa Pernod Ricard.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Prawdziwie rzemieślnicza wódka

Wyborowa od Mistrza uosabia wszystko to, co ważne w sztuce przyjaźni – gościnność, zaangażowanie, czas, pasję twórcy. Serce rzemieślniczej wódki powstało w lokalnej gorzelni w Radziczu w województwie kujawsko-pomorskim, a o jej wyjątkowości świadczy wysoka jakość trunku, który znalazł się w portfolio prestiżowej marki z ponad 90-letnią historią.

Łukasz Karmowski – twórca wódki Wyborowa od Mistrza jest dumnym kontynuatorem tradycji, którą z pokolenia na pokolenie przekazywali mu członkowie rodziny – dziadek oraz ojciec. Łukasz od ponad 16 lat wykorzystuje zdobytą wiedzę oraz doświadczenie – własne, jak i swoich poprzedników – w tworzeniu najwyżej jakości destylatu, pieczołowicie kontrolując każdy etap jego tworzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Trunek wytwarzany jest z ziaren żyta najlepszej jakości, pochodzącego wyłącznie z lokalnych upraw. Trójetapowy proces tworzenia wódki oparty jest na sprawdzonych rodzinnych metodach destylacji, co w połączeniu z ekspertyzą marki Wyborowa gwarantuje to, co najlepsze – kremowy aromat trunku, jego orzechowy posmak, delikatną pikanterię, ale i słodycz. Kunszt wódki potwierdzają liczne wyróżnienia, jakie w ostatnim roku otrzymała Wyborowa od Mistrza. Trunek został doceniony na trzech kontynentach i zdobył aż sześć nagród na międzynarodowych, prestiżowych konkursach, w tym w Los Angeles International Spirits Competition oraz San Francisco World Spirits Competition.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się