Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Eventiada IPRA GWA 2018

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Kampania „ibis. tu mieszka muzyka” została nagrodzona w międzynarodowym konkursie Eventiada IPRA GWA 2018

Grupa Hotelowa Orbis S.A. razem z agencjami TheProduction, Public Dialog i VML zostali wyróżnieni w tegorocznej edycji konkursu Eventiada IPRA GWA 2018. Wspólnie zrealizowana kampania „ibis. tu mieszka muzyka” zdobyła Grand Prix i złoto w kategorii „Most innovative campaign in approach and tools”.

Projekt został doceniony na innowacyjność i interesujące podejście do tematu promocji hoteli poprzez muzykę. Za ciekawe uznano także dobór narzędzi i kanałów komunikacji, w tym współpracę i wykorzystanie potencjału influencerki i ambasadorki kampanii – Sarsy.

Zgłoszony projekt „ibis. tu mieszka muzyka” został zrealizowany dla hoteli rodziny ibis. Celem było stworzenie przestrzeni komunikacji marki z grupą millenialsów. Na potrzeby kampanii przygotowano platformę ibis.com/tumieszkamuzyka, na której odbył się konkurs dla utalentowanych artystów z głosowaniem internautów.

Działaniom digitalowym towarzyszyły akcje w hotelach rodziny ibis, do których należało zbudowanie pierwszego w Europie, a prawdopodobnie także na świecie, studia nagraniowego w jednym z pokoi hotelu ibis oraz zorganizowanie koncertu finałowego zwycięzców z Sarsą. Komunikacja projektu była prowadzona w mediach społecznościowych, w kanałach własnych oraz zewnętrznych hoteli rodziny ibis, internecie, prasie oraz radiu.

Zaproponowane w kampanii treści okazały się atrakcyjne dla odbiorców, o czym świadczą osiągnięte wyniki: ponad 300 zgłoszonych utworów od muzyków, na których oddano na platformie ponad 60 tys. głosów.

Zasięg całkowity kampanii został oszacowany na ponad 10,8 mln, w tym 3,7 mln zasięgu w social media i 7,1 mln zasięgu w mediach tradycyjnych. 75% osób odwiedzających landing page ibis.com/tumieszkamuzyka stanowiła target grupa z przedziału wiekowego 18-34 lata.

– Grand Prix i złoto w największym konkursie w Europie Wschodniej to dla nas ogromne wyróżnienie. Projekt był niezwykle ciekawym wyzwaniem intelektualnym i komunikacyjnym dla naszego zespołu, za co serdecznie dziękujemy AccorHotels. Myślę, że to dobry przykład, jak marki mogą w przeładowanej informacyjnie rzeczywistości angażować konsumentów i zapraszać do swojego świata – podsumował Paweł Bylicki, prezes agencji Public Dialog.

Eventiada IPRA Golden World Awards to jeden z najważniejszych i najbardziej prestiżowych konkursów komunikacyjnych w Europie Wschodniej. W tym roku zgłoszenia napłynęły aż z 14 krajów – Wielkiej Brytanii, Polski, Słowacji, Rosji, Białorusi, Ukrainy, Węgier, Bułgarii, Chorwacji, Estonii i Łotwy. Prace oceniane były przez międzynarodowe jury, pod przewodnictwem eksperta Barta de Vriesa, prezesa IPRA, a jednocześnie członka jury Golden World Awards. Przedsięwzięcie jest również częścią Leadership Dialogue Forum - największego w tym regionie szczytu ekspertów z branży komunikacji.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij