Przekaz podprogowy jako list do Mikołaja, czyli sposób x-kom na idealny prezent

Pod choinką znowu będą skarpetki i rękawiczki? Na wypadek odpakowywania kolejnego niechcianego prezentu ćwiczysz już uśmiech numer 3? x-kom proponuje wykorzystanie „przekazu podprogowego”, aby dostać idealny podarunek.
O autorze
1 min czytania 2018-12-11

Mikołaj nie zawsze trafia w dziesiątkę z wyborem prezentu. Po świętach na aukcje internetowe trafia ponad milion niechcianych produktów, a badania pokazują, że rozczarowani rzeczami znalezionymi pod choinką jest ponad 1/3 Polaków. Najprostszym rozwiązaniem byłoby napisanie listu do naszego Mikołaja, ale z różnych przyczyn nie wszyscy mamy śmiałość, aby wprost zasugerować bliskim co chcielibyśmy pod choinką znaleźć. x-kom proponuje wykorzystać w tym celu „przekaz podprogowy”.

Zasada jest prosta – z listy potencjalnych prezentów wybieramy to, co najbardziej nam się podoba, np. konsolę do gier. Każdemu z produktów towarzyszy zdjęcie uroczego kotka. Wystarczy, że skopiujemy link i podeślemy wspomniane zdjęcie ślicznej kici osobie, od której chcielibyśmy taki prezent otrzymać. Od tej pory na każdej stronie internetowej, którą odwiedzi ta osoba, x-kom wyświetlać jej będzie informację co jest najlepszym prezentem na święta – w naszym przypadku będzie to właśnie konsola do gier.

Kampania realizowana przez x-kom nie jest skomplikowana technicznie. Wykorzystuje powszechnie stosowany w całym internecie remarketing. To właśnie to narzędzie odpowiedzialne jest za wyświetlanie nam na każdej stronie produktów, które wcześniej oglądaliśmy w sklepach i portalach aukcyjnych. W tym przypadku osoba, która weszła na stronę z uroczym kotkiem, zamiast reklam słodkich czworonogów zobaczy sugestię najlepszego prezentu pod choinkę.

Więcej informacji znajduje się na stronie akcji.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Sklep internetowy x-kom w październiku br. wystartował z kampanią na Pornhubie. To błyskotliwa, jedna z lepszych kampanii w polskim internecie tego roku, czy porażka marketera i tani sposób na zaistnienie?

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się