#Passionforlife – wyjątkowy kalendarz na 2019 rok na rzecz Fundacji DKMS

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
#Passionforlife – wyjątkowy kalendarz na 2019 rok na rzecz Fundacji DKMS

#Passionforlife to ogólnopolski, charytatywny projekt na rzecz Fundacji DKMS, realizowany przez salony fryzjerskie Milek Design oraz markę Schwarzkopf Professional. Do limitowanej edycji kalendarza zostało zaproszonych 12 gości ze świata sportu, muzyki, mody, fryzjerstwa i fotografii.

Ideą projektu #PASSIONFORLIFE jest zachęcanie osób do przezwyciężanie swoich barier. 12 wyjątkowych postaci ze świata sportu, mody, fryzjerstwa, fotografii i muzyki, opowiedziało na łamach kalendarza swoje historie, aby zachęcić przyszłego właściciela planera do realizacji marzeń i pracy przez cały rok. Każdy miesiąc jest nową opowieścią, a każda opowieść zawiera osobiste detale i niesamowite historie.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Cieszymy się, że kolejny raz możemy zaangażować się w charytatywną akcję i wesprzeć potrzebujących, których historie poruszyły nasze serca. W poprzednim roku całkowity dochód ze sprzedaży kalendarza ściennego został przekazany na rzecz Fundacji Zaczytani, która tworzy biblioteki w szpitalach i hospicjach dziecięcych oraz w domach dziecka. W tym roku jest to Fundacja DKMS i wspieranie rejestracji potencjalnych dawców szpiku. Razem z marką Schwarzkopf Professional wspieramy czynnie lokalne akcje angażując w nie naszych pracowników i partnerów. Wierzymy, że razem możemy zrobić wiele dobrego i wnieść radość w niejedno serce – powiedzieli Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek, bohaterowie kalendarza, a przede wszystkim pomysłodawcy projektu #Passionforlife.

W projekcie wzięły udział osoby z różnych dziedzin oraz o różnych zainteresowaniach. To co było kluczowe przy wyborze wszystkich bohaterów, to ogromne zaangażowanie i odwaga do realizacji swoich marzeń oraz praca nad przezwyciężaniem swoich barier.

Bohaterami kalendarza są:

  • Piotr Bratosiewicz – podróżnik, fotograf, twórca projektu „Collecting Stamps”.
  • Edyta Litwiniuk – wielokrotna medalistka mistrzostw Polski w lekkiej atletyce oraz była zawodniczka kadry narodowej.
  • Robert Karaś – triathlonista, mistrz i rekordzista świata, „człowiek z żelaza”.
  • Agnieszka Rosa – ceniona projektantka biżuterii oraz założycielka niszowej marki ROSA Gold Chains.
  • Kasia Poniatowska-Miłek oraz Darek Miłek – mistrzowie fryzjerstwa, założyciele. marki MILEK DESIGN oraz debiutującej marki 1909 Fryzjerzy.
  • Bartłomiej Mirecki – młody i utalentowany kierowca, który rywalizuje w kilku prestiżowych seriach wyścigów samochodowych na terenie Europy.
  • Anna Halarewicz – jedna z najbardziej utalentowanych i rozpoznawalnych ilustratorek mody w Polsce.
  • Agata Tanter – wydawca i redaktor naczelna portalu Lamode.info.
  • Rita Zimmermann – wyjątkowa artystka i utalentowany fotograf.
  • Kasia Kryst – założycielka wielokrotnie nagradzanej marki modowej KAS KRYST.
  • Ewelina Fabisiak – założycielka restauracji w rytmie slowfood I LOVE JUICE.
  • KAMP! – jeden z najważniejszych polskich zespołów elektronicznych, który zapoczątkował scenę elektropop w Polsce.

– #Passionforlife to fantastyczna inicjatywa i szczytny cel - więcej szans na życie dla chorych na nowotwory krwi. Cieszymy się, że możemy współpracować z markami odpowiedzialnymi społecznie, jak Miłek Design i Schwarzkopf Professional oraz dwunastką bohaterów tego charytatywnego projektu, których pasja do działania, wytrwałość w dążeniu do celu i chęć pomocy innym inspirują do spełniania marzeń. Dochód ze sprzedaży kalendarza wesprze działalność naszej fundacji i rejestrację potencjalnych dawców szpiku. Mamy nadzieję, że dzięki temu będziemy w stanie spełnić wszystkie marzenia chorych o znalezieniu genetycznego bliźniaka – mówi Magdalena Przysłupska, rzecznik prasowy Fundacji DKMS.

Partnerami strategicznymi projektu jest marka Milek Design, za którą stoją 3 kultowe salony w Warszawie oraz marka Schwarzkopf Professional. Obie marki łączy pasja do włosów, którą chcą dzielić się z innymi, a wyróżnia profesjonalne podejście do klientów.

Autorem kalendarza jest Monika Baczewska-Alexandropoulou, założycielka LoveSimple creations studio. Za kreację całego projektu oraz jego koordynację odpowiada agencja Pani od PR-u.

Kalendarz jest dostępny we wszystkich salonach Milek Design w Warszawie oraz na stronie. 100% dochodu ze sprzedaży kolekcjonerskiego wydania wesprze Fundację DKMS i rejestrację potencjalnych dawców szpiku.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij