Po raz pierwszy polski koncept modowy Zaquad podjął się współpracy z fitness trenerką i mentorką zdrowego odżywiania, Anną Lewandowską. Efektem wspólnego działania jest limitowana linia bluz. Projekt powstał z myślą o Monice Michalak, która trzy lata temu doznała udaru mózgu.
– Postanowiliśmy przystąpić wspólnie z Anną Lewandowską do projektu, gdyż razem wyznajemy podobne wartości. Pragniemy pomagać kobietom i wzajemnie się w tym wspieramy – mówi Anna Banaczek, właścicielka i główna projektantka marki Zaquad.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Monika Michalak, do której trafi zgromadzona suma, to agentka ubezpieczeniowa, matka dwójki dzieci. W wieku 39 lat po udarze mózgu zostaje na 7 miesięcy przykuta do szpitalnego łóżka. Widzi, słyszy i zachowuje świadomość, ale nie może się ruszyć.
– Monika od tamtej pory przebyła długą drogę, ale nadal potrzebuje wsparcia. Dzisiaj chodzi już o kuli, na nowo uczy się mówić i odzyskuje swoje życie. Jej historia jest przykładem i dowodem, że przy odpowiedniej rehabilitacji, ale przede wszystkim dzięki silnej woli walki i determinacji, jesteśmy w stanie dokonać niemal niemożliwego. Mam nadzieję, iż dzięki tej akcji stworzymy także przestrzeń do rozmowy, jak pomagać kobietom, które są w podobnej sytuacji, co Monika – opowiada Anna Lewandowska, pomysłodawczyni akcji.
Powstałe bluzy to modele w odcieniu bordowym z napisem „Real Queens Fix Each Other’s Crowns”.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing