Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Świąteczna opowieść Greenpeace o smogu

Świąteczna opowieść Greenpeace o smogu
Na pierwszy rzut oka nowy spot Greenpeace wygląda jak kolejna świąteczna reklama. Dopiero na końcu wychodzi na jaw, jaki problem tak naprawdę poruszał film – zanieczyszczonego powietrza.
O autorze
1 min czytania 2018-12-14

W spocie zatytułowanym „The Handmade Gift” przedstawiona jest historia małej dziewczynki, która przygotowuje ręcznie zrobione prezenty dla całej rodziny – nawet dla swojego ulubionego misia. Okazuje się, że bohaterka spotu uszyła dla swojego pluszaka materiałową maskę, która miałaby chronić go przed smogiem.

Spot organizacji Geenpeace miał na celu zwrócenie uwagi, że ani szalik, ani nawet maska nie ochroni nas w stu procentach przed smogiem. Jedynym wyjściem jest przeciwdziałanie zanieczyszczeniu powietrza, które z dnia na dzień jest coraz gorsze.

Za realizację odpowiada agencja 84.Paris.

PS

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

W trosce o zdrowszą przyszłość znani Polacy zaangażowali się w kampanię antysmogową „Pierwsza Doba bez Smogu”, której organizatorami której są Global Compact Network Poland oraz Grupa Walk. Akcja ma być impulsem do wzbudzenia zainteresowania i działania.

PS2

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W ramach kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG”, realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, na ulice Katowic wyjechał wyjątkowy, antysmogowy tramwaj.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS3

Na początku października br. Aviva wystartowała z kampanią „Wiem, czym oddycham”, mającą na celu edukację i przeciwdziałanie zanieczyszczaniu powietrza. W ramach akcji w Warszawie ustawiono ogromny billboard pochłaniający smog i zanieczyszczeniawytwarzane przez prawie 100 tys. samochodów rocznie.