Świąteczna opowieść Greenpeace o smogu

Świąteczna opowieść Greenpeace o smogu

Na pierwszy rzut oka nowy spot Greenpeace wygląda jak kolejna świąteczna reklama. Dopiero na końcu wychodzi na jaw, jaki problem tak naprawdę poruszał film – zanieczyszczonego powietrza.

W spocie zatytułowanym „The Handmade Gift” przedstawiona jest historia małej dziewczynki, która przygotowuje ręcznie zrobione prezenty dla całej rodziny – nawet dla swojego ulubionego misia. Okazuje się, że bohaterka spotu uszyła dla swojego pluszaka materiałową maskę, która miałaby chronić go przed smogiem.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Spot organizacji Geenpeace miał na celu zwrócenie uwagi, że ani szalik, ani nawet maska nie ochroni nas w stu procentach przed smogiem. Jedynym wyjściem jest przeciwdziałanie zanieczyszczeniu powietrza, które z dnia na dzień jest coraz gorsze.

Za realizację odpowiada agencja 84.Paris.

PS

W trosce o zdrowszą przyszłość znani Polacy zaangażowali się w kampanię antysmogową „Pierwsza Doba bez Smogu”, której organizatorami której są Global Compact Network Poland oraz Grupa Walk. Akcja ma być impulsem do wzbudzenia zainteresowania i działania.

PS2

W ramach kampanii „Mogę! #ZatrzymaćSMOG”, realizowanej przez Urząd Marszałkowski Województwa Śląskiego, na ulice Katowic wyjechał wyjątkowy, antysmogowy tramwaj.

PS3

Na początku października br. Aviva wystartowała z kampanią „Wiem, czym oddycham”, mającą na celu edukację i przeciwdziałanie zanieczyszczaniu powietrza. W ramach akcji w Warszawie ustawiono ogromny billboard pochłaniający smog i zanieczyszczeniawytwarzane przez prawie 100 tys. samochodów rocznie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij