Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

BE7 na pierwszym miejscu w międzynarodowym konkursie German Design Award

Agencja strategiczno – kreatywna BE7 zdobyła złoto w międzynarodowym konkursie designu w kategorii „Excellent communications design – brand identity”.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Zrealizowany przez BE7 projekt tożsamości wizualnej marki Moyha, w kwietniu tego roku został dostrzeżony i nominowany do prestiżowego konkursu, w którym jury złożone z ekspertów z całego świata nagradza najciekawsze oraz najbardziej innowacyjne projekty ze sfery designu.

BE7 opracowało strategię, komunikację oraz tożsamość wizualna dla Moyha – marki z branży home decor. Jej produkty charakteryzuje minimalistyczny styl, bez zbędnych zdobień i ferii barw, a ich najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji. Agencja stworzyła claim akcentujący główne wartości marki, który został płynnie przełożony na tożsamość wizualną brandu. Idea „simply good” doskonale odzwierciedla styl życia Moyha – naturalność, prostotę i równowagę.

– Od samego początku wiedzieliśmy, że Moyha może śmiało wyruszać w świat i konkurować z międzynarodowymi markami wnętrzarskimi. Po dogłębnym poznaniu założeń biznesowych marki, mocno wczuliśmy się w jej klimat i zależało nam na oddaniu wartości jakimi się kieruje, ponieważ są nam bliskie. Poczuliśmy projekt całym sercem, dlatego tak bardzo cieszymy się, że to właśnie on został doceniony przez jurorów i urzekł ich swoją prostotą oraz autentycznością. Pękamy z dumy – mówi Marcin Jasiński, BE7 Managing Director.

W lutym 2019 BE7 weźmie udział w uroczystej gali, na której osobiście odbierze nagrodę.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj