TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

BE7 na pierwszym miejscu w międzynarodowym konkursie German Design Award

Agencja strategiczno – kreatywna BE7 zdobyła złoto w międzynarodowym konkursie designu w kategorii „Excellent communications design – brand identity”.
O autorze
1 min czytania 2018-12-19

Zrealizowany przez BE7 projekt tożsamości wizualnej marki Moyha, w kwietniu tego roku został dostrzeżony i nominowany do prestiżowego konkursu, w którym jury złożone z ekspertów z całego świata nagradza najciekawsze oraz najbardziej innowacyjne projekty ze sfery designu.

BE7 opracowało strategię, komunikację oraz tożsamość wizualna dla Moyha – marki z branży home decor. Jej produkty charakteryzuje minimalistyczny styl, bez zbędnych zdobień i ferii barw, a ich najważniejszą cechą są naturalne materiały użyte w produkcji. Agencja stworzyła claim akcentujący główne wartości marki, który został płynnie przełożony na tożsamość wizualną brandu. Idea „simply good” doskonale odzwierciedla styl życia Moyha – naturalność, prostotę i równowagę.

– Od samego początku wiedzieliśmy, że Moyha może śmiało wyruszać w świat i konkurować z międzynarodowymi markami wnętrzarskimi. Po dogłębnym poznaniu założeń biznesowych marki, mocno wczuliśmy się w jej klimat i zależało nam na oddaniu wartości jakimi się kieruje, ponieważ są nam bliskie. Poczuliśmy projekt całym sercem, dlatego tak bardzo cieszymy się, że to właśnie on został doceniony przez jurorów i urzekł ich swoją prostotą oraz autentycznością. Pękamy z dumy – mówi Marcin Jasiński, BE7 Managing Director.

W lutym 2019 BE7 weźmie udział w uroczystej gali, na której osobiście odbierze nagrodę.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj