„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana najlepszym projektem w konkursie Creativity International Awards w USA

TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48 edycji konkursu Creativity International Awards. Jurorzy uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowaną na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku za najlepszy projekt tej edycji konkursu, przyznając jej nagrodę BEST IN SHOW.
O autorze
0 min czytania 2018-12-28

Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę, biorąc udział w ocenach. 

W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards, otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj