TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

„Złota kampania” promująca „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga uznana najlepszym projektem w konkursie Creativity International Awards w USA

TOFU Studio otrzymało aż dwie nagrody w 48 edycji konkursu Creativity International Awards. Jurorzy uznali kampanię promującą „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga przygotowaną na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku za najlepszy projekt tej edycji konkursu, przyznając jej nagrodę BEST IN SHOW.
O autorze
0 min czytania 2018-12-28

Creativity International Awards jest jednym z najdłużej działających, niezależnych konkursów w USA skierowanych do branży reklamowej i projektowej. Otwarty na profesjonalistów i studentów, od 1970 roku stara się promować kreatywne i nieszablonowe rozwiązania projektowe. Wszystkie konkursowe prace oceniane są przez wyselekcjonowany panel specjalistów reklamowych i projektowych, którzy poświęcają swój czas i wiedzę, biorąc udział w ocenach. 

W tym roku aż dwie nagrody otrzymało gdańskie TOFU Studio za projekt „Złotej Kampanii” promującej XV wieczny tryptyk „Sąd Ostateczny” Hansa Memlinga, przygotowanej na zlecenie Muzeum Narodowego w Gdańsku. Identyfikacja wizualna stworzona na potrzeby tych działań otrzymała platynę, czyli najwyższe wyróżnienie w kategorii Corporate Identity Program, zaś plakaty wykorzystywane w działaniach komunikacyjnych zostały uznane najciekawszym projektem całej tegorocznej edycji Creativity International Awards, otrzymując prestiżowy tytuł: BEST IN SHOW.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj