Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

MasterCard odświeża swoje logo – zniknie nazwa firmy

7 stycznia 2019 roku międzynarodowy system płatniczy MasterCard ogłosił, że aktualizuje swoje logo, z którego zniknie nazwa firmy i pozostaną jedynie przecinające się czerwone i żółte koła.
O autorze
1 min czytania 2019-01-08

Firma Mastercard 7 stycznia 2019 roku ogłosiła, że pozbędzie się swojej nazwy ze słynnego znaku marki. Przecinające się czerwone i żółte koła, czyli słynne symbole Mastercard, pozostaną teraz same zarówno na kartach z użyciem czerwonego i żółtego znaku firmowego oraz w punktach detalicznych i w internecie. Wraz z rozwojem usług konsumenckich i handlowych, symbole marki reprezentują firmę MasterCard lepiej niż kiedykolwiek, zaś elastyczny i nowoczesny design pozwoli jej bezproblemowo działać w cyfrowym świecie.

– Już ponad 80% osób spontanicznie rozpoznaje symbole MasterCard, bez konieczności podawania nazwy firmy. Czuliśmy więc, że możemy zrobić kolejny krok w ewolucji naszej marki. Jesteśmy dumni z naszego bogatego dziedzictwa i jesteśmy podekscytowani faktem, że nasze kultowe koła pozostaną same – mówi Raja Rajamannar, chief marketing and communication officer w Mastercard.

Przecinające się czerwone i żółte koła są znakiem rozpoznawczym Mastercard już od ponad 50 lat i symbolizują obietnicę marki, która łączy ludzi z bezcennymi możliwościami.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj