Firma Mastercard 7 stycznia 2019 roku ogłosiła, że pozbędzie się swojej nazwy ze słynnego znaku marki. Przecinające się czerwone i żółte koła, czyli słynne symbole Mastercard, pozostaną teraz same zarówno na kartach z użyciem czerwonego i żółtego znaku firmowego oraz w punktach detalicznych i w internecie. Wraz z rozwojem usług konsumenckich i handlowych, symbole marki reprezentują firmę MasterCard lepiej niż kiedykolwiek, zaś elastyczny i nowoczesny design pozwoli jej bezproblemowo działać w cyfrowym świecie.
– Już ponad 80% osób spontanicznie rozpoznaje symbole MasterCard, bez konieczności podawania nazwy firmy. Czuliśmy więc, że możemy zrobić kolejny krok w ewolucji naszej marki. Jesteśmy dumni z naszego bogatego dziedzictwa i jesteśmy podekscytowani faktem, że nasze kultowe koła pozostaną same – mówi Raja Rajamannar, chief marketing and communication officer w Mastercard.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Przecinające się czerwone i żółte koła są znakiem rozpoznawczym Mastercard już od ponad 50 lat i symbolizują obietnicę marki, która łączy ludzi z bezcennymi możliwościami.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024