Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz creative group headami w Walk Creative

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz creative group headami w Walk Creative

Walk Creative wzmacnia swój zespół kreatywny. W grudniu do agencji dołączyli Leszek Ziniewicz i Łukasz Witkiewicz. Obaj objęli stanowiska creative group headów.

Art director Leszek Ziniewicz i copywriter Łukasz Witkiewicz mogą pochwalić się stażem w branży dłuższym niż dwie dekady. Ziniewicz zaczynał swoją przygodę z reklamą w nieistniejącej już dziś agencji DMB&B, a Witkiewicz w Leo Burnett Warszawa. Razem pracują od 19 lat. W swoim portfolio zgromadzili prace dla klientów takich jak Fiat, Castorama, IKEA, P&G, PKO Bank Polski, Millennium, Sony, Heinz, Mleko Łaciate, PZU. Na swoim koncie mają szereg nagród z festiwali krajowych i zagranicznych. Pracowali razem m.in. w Leo Burnett, Ad Fabrika Draft FCB, Duda Polska.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Walk Creative Ziniewicz i Witkiewicz objęli funkcje Creative Group Headów. Odpowiadać będą za bieżące prace dla takich klientów jak: Volkswagen Samochody Użytkowe, Vision Express czy sieć centrów handlowych Atrium. Agencja planuje dalszą rozbudowę zespołu kreatywnego na wiosnę 2019 roku.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij