Dawid Podsiadło to obecnie jeden z najsłynniejszych muzyków w Polsce. Jego wydany w ubiegłym roku album „Małomiasteczkowy” pokrył się Potrójną Platyną w ciągu dwóch miesięcy sprzedaży, a „Małomiasteczkową Trasę” widziało w sumie ponad 100 tysięcy fanów. Na pierwszą część nadchodzących koncertów „Wielkomiejski Tour” bilety wyprzedały się w 4 minuty. Niedawno artysta otrzymał Paszport Polityki w kategorii Muzyka popularna.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Młody muzyk znany jest z chętnego włączania się w akcje charytatywne. Zorganizował aukcję złotych biletów na swoje koncerty, z której dochód został przekazany Stowarzyszeniu Mali Bracia Ubogich, a ostatnio na licytację Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy przekazał swój Małomiasteczkowy Kiosk, który był wykorzystywany przy promocji płyty i trasy koncertowej. Tym razem artysta zdecydował się wesprzeć dzieci i dorosłych chorujących onkologicznie, którzy korzystają z pomocy Stowarzyszenia Unicorn. Wyjątkowy charytatywny koncert odbędzie się 4 lutego 2019 r. w Centrum Kongresowym ICE Kraków. Będzie to niezwykła okazja, aby zapewnić sobie niezapomniane wrażenia artystyczne, ale także pomóc osobom chorującym na nowotwory.
Bilety-cegiełki są do nabycia na stronie www.ebilet.pl. Całkowity dochód ze sprzedaży biletów będzie przeznaczony na działalność Centrum Psychoonkologii Unicorn w Krakowie.
Słuchaj podcastu NowyMarketing