Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

Marka Harnaś w nowej odsłonie

W ramach odświeżenia marki, piwo Harnaś zyskało nowy, lepszy smak oraz nową szatę graficzną opakowań. Etykiety są spokojniejsze, stonowane i nowoczesne.
O autorze
1 min czytania 2019-01-22

Marka Harnaś jest obecna na polskim rynku od ponad 15 lat. W tym okresie zyskała bardzo stabilną pozycję i miliony wiernych konsumentów. Bohater marki Harnaś utożsamiany jest z odwagą, pewnością siebie, a przede wszystkim z pomocą innym. Do swojego świata zaprasza każdego, kto chce napić się dobrego piwa.

Na odświeżonych etykietach postać bohatera marki została urealniona, ma wyraźniejsze rysy twarzy oraz została znacząco powiększona. Postać Harnasia umieszczona jest na tle oświetlonych słońcem polskich górskich szczytów.

Zmianie uległ również logotyp – belka z logotypem stała się prosta i statyczna. Zachowana została charakterystyczna kolorystyka Harnasia – czerwień, granat i biel. Nowe opakowania zyskały więcej lekkości i elegancji, a jednocześnie wyróżniają się na sklepowych półkach.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Nowe opakowania Harnasia są nie tylko unowocześnieniem marki i podążają za trendami we wzornictwie opakowań, ale także budują percepcję jakości tego piwa. Chcieliśmy, aby każdy konsument, który spróbuje Harnasia, miał pewność, że trzyma w ręku dobre, solidnie uwarzone piwo. Jesteśmy przekonani, że ta zmiana zachęci nie tylko dotychczasowych, ale także nowych konsumentów do spróbowania odmienionego Harnasia – mówi Patrycja Skierska, brand manager marki.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Harnaś w nowej odsłonie trafia już na półki sklepowe. Za kreację nowych opakowań odpowiada agencja Dragon Rouge Polska.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się