Anna Pańczyk objęła stanowisko CEO Grey London

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Anna Pańczyk objęła stanowisko CEO Grey London

21 stycznia br. Michael Houston, globalny CEO Grey Group, nominował Annę Pańczyk na stanowisko CEO agencji Grey London. Będzie ona raportować bezpośrednio do Eduarda Maruriego, prezesa i CEO Grey Europe. Decyzja o nominacji weszła w życie w trybie natychmiastowym.

Anna Pańczyk pełni funkcję CEO Grey Group Poland od 2015 roku, zarządzając spółkami w ramach grupy tj. Grey Worldwide Warszawa, Testardo, Grey Works, Cohn & Wolfe oraz Grey Digital. W okresie przejściowym będzie ona będzie blisko współpracować z Jakubem Korolczukiem, dotychczasowym dyrektorem kreatywnym, który obejmie nową rolę creative chairman, Grey Group Poland.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Anna była główną siłą napędową zmieniającą grupę Grey w Polsce w kreatywną i silną jednostkę biznesową. Jest ona naturalnym wyborem na osobę zarządzającą Grey London, naszym flagowym biurem w Europie. Wraz z pojawieniem się Adriana Rossiego (creative chairman w Grey London), nominacja Anny otwiera nowy ekscytujący rozdział naszej agencji skupionej na przyszłości, a której niezmiennie przyświeca motto „Famously Effective. – powiedział Michael Houston, globalny CEO, Grey Group.

– Promocja Anny podkreśla jej talent oraz możliwości, które tkwią w sieci Grey. Umiejętności Anny, jej dynamika, pasja, kreatywność w każdym obszarze oraz dążenie do doskonałości w budowaniu silnych marek spowodowały zmianę sposobu myślenia i działania pracowników i klientów – powiedział Eduardo Maruri,prezes i CEO Grey Europe. – Jakub Korolczuk posiada umiejętności przywódcze, pasję do kreatywności i, co najważniejsze, wyjątkowy talent, aby pomóc naszym klientom w rozwoju – dodał Maruri.

Podczas czteroletniej kadencji Anny Pańczyk na stanowisku CEO Grey Group Poland, agencja znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagradzanych agencji kreatywnych w Polsce. Ponadto, według prasy branżowej, została uznana przez dwa lata z rzędu za „Efektywność Roku” oraz "Najbardziej Innowacyjną Agencję" w konkursie Innovation 2018.

Pod jej przywództwem Grey Group Poland zbudował zespół zarządzający nowej generacji, zdobył znaczący nowy biznes i rozwijał się wraz z obecnymi klientami, osiągając prawie 100-procentowy wskaźnik retencji. W 2015 roku Anna Pańczyk otrzymała tytuł „wschodzącej gwiazdy" w Top 50 Business Women w Polsce. Pełniła funkcję wiceprezesa Stowarzyszenia Agencji Reklamowych oraz członka Komitetu Organizacyjnego konkursu Effie.

Wcześniej w swojej karierze Anna Pańczyk spędziła siedem lat jako CEO i prezes Change Integrated, niezależnej agencji, która została uznana przez magazyn Campaign za jedną z wiodących, niezależnych agencji na świecie. Anna rozpoczęła swoją karierę w Saatchi & Saatchi Polska, gdzie zajmowała stanowiska kierownicze, kończąc jako deputy managing director.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij