Olimpijska kampania reklamowa Acer Polska

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Olimpijska kampania reklamowa Acer  Polska

Na kanale marki Acer na You Tube można obejrzeć filmowy pojedynek mistrza świata sztangistów i pretendenta do złota olimpijskiego Marcina Dołęgi, Ambasadora marki Acer, z nnajnowszym ultrabookiem Acer Aspire S5.

Za koncepcję kampanii w prasie i Internecie oraz produkcję spotów nawiązujących do odwiecznej rywalizacji człowieka i maszyny odpowiada agencja kreatywna GONG. W każdym  z  sześciu  filmów  zostały  podkreślone  inne  cechy  nowej  serii  ultrabooków Acer  Aspire  S5:  mobilność,  moc,  ergonomiczność,  szybkość  reakcji,  prędkość transferu oraz siła dźwięku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

 Akcję  wspierają  działania  reklamowe  w  prasie,  radio,  punktach  handlowych, przestrzeni miejskiej oraz wizerunkowa kampania displayowa. Na facebookowym fan page’u  marki  została  również  udostępniona  aplikacja  „Dodaj  siły  Dołędze”,  dzięki której  można  wesprzeć  mistrza  w  biciu  wirtualnego  rekordu  świata  w  podnoszeniu ciężarów  i  wygrać  najnowszy  tablet  Acer  Iconia  Tab  A510.

 Działania  marketingowe  mają  na  celu  wypromowanie  nowej  linii  produktowej ultrabooków  i  propagowanie  wizerunku  Acer, jako  Oficjalnego  Partnera  Olimpiady  w Londynie oraz dostawcy sprzętu komputerowego najwyższej klasy. 

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij