Za koncepcję kampanii w prasie i Internecie oraz produkcję spotów nawiązujących do odwiecznej rywalizacji człowieka i maszyny odpowiada agencja kreatywna GONG. W każdym z sześciu filmów zostały podkreślone inne cechy nowej serii ultrabooków Acer Aspire S5: mobilność, moc, ergonomiczność, szybkość reakcji, prędkość transferu oraz siła dźwięku.
Akcję wspierają działania reklamowe w prasie, radio, punktach handlowych, przestrzeni miejskiej oraz wizerunkowa kampania displayowa. Na facebookowym fan page’u marki została również udostępniona aplikacja „Dodaj siły Dołędze”, dzięki której można wesprzeć mistrza w biciu wirtualnego rekordu świata w podnoszeniu ciężarów i wygrać najnowszy tablet Acer Iconia Tab A510.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Działania marketingowe mają na celu wypromowanie nowej linii produktowej ultrabooków i propagowanie wizerunku Acer, jako Oficjalnego Partnera Olimpiady w Londynie oraz dostawcy sprzętu komputerowego najwyższej klasy.