Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Brytyjscy youtuberzy promują Port Lotniczy w Łodzi

Brytyjscy youtuberzy promują Port Lotniczy w Łodzi
Port Lotniczy Łódź we współpracy z Promuje Łódzkie i Ryanairem zaprosił do Łodzi trzech popularnych youtuberów podróżniczych z Wielkiej Brytanii, którzy odkrywają największe atrakcje miasta.
O autorze
1 min czytania 2019-01-30

Kampania ma na celu promowanie niedrogich połączeń lotniczych między Londynem a Łodzią na tzw. citybreak. Materiały przygotowane przez influencerów podkreślą zarówno dziedzictwo włókiennicze Łodzi, jej historię, architekturę i ważne zabytki, jak i tętniące życiem ulice, miejsca z doskonałą polską kuchnią i niepowtarzalną atmosferą.

Do tej pory ukazały się dwa filmy – jeden autorstwa Christianne Risman z vloga Backpacking Bananas, zaś drugi stworzony przez Victorię Brewood (Pommie Travels).


Za kampanię z zakresu influencer marketingu odpowiada agencja All 4 Comms.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Dzięki staraniom Polskiej Organizacji Turystycznej po raz pierwszy część zdjęć do chińskiego reality show została nakręcona w naszym kraju. „Nieustraszone dwudziestolatki” to program rozrywkowy z udziałem dziewczęcej grupy artystycznej Rocket Girls 101. W Chinach ruszyła jego emisja.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS2

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Amerykański vloger Casey Neistat przyleciał do Warszawy na zaproszenie Polskiej Fundacji Narodowej w ramach projektu „100×100” w stulecie odzyskania przez Polskę Niepodległości. Na jego profilu na YouTubie pojawiła się relacja z tej wizyty.

PS3

Nowa wizerunkowa kampania Łódź Airport nawiązuje do znanej w całej Polsce wojny łódzkich kibiców piłkarskich na dowcipne graffiti, dobitnie sugerując, że każdy Łodzianin może polecieć do różnych miast na całym świecie z lokalnego, łódzkiego lotniska.

PS4

Krzysztof Gonciarz, na zaproszenie marki Piątnica, w ramach działań promujących jogurt Skyr „islandzki po naszemu” odwiedził Podlasie i dzieli się swoimi mikrozachwytami, czyli małymi powodami do radości.