Nietypowe spotkanie przy okrągłym stole w nowych spotach Agata z Małgorzatą Sochą

Od 30 stycznia we wszystkich stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowe spoty reklamowe salonów Agata z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy. Zgodnie z konwencją przyjętą w całej kampanii „Dla każdego coś”, najnowszy spot charakteryzuje się lekkością przekazu i dużą dawką humoru.
O autorze
1 min czytania 2019-01-31

W poprzednich seriach spotów Małgorzata Socha doradzała Klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni. Jak wiadomo, wybór odpowiedniego mebla pełniącego szczególną rolę podczas wszystkich przyjęć rodzinnych i spotkań towarzyskich jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie dla kogoś, kto ma szereg wymagań i prezentuje oryginalne potrzeby.

– Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne – zauważalny sposób – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Pierwsze serie reklam telewizyjnych w tegorocznej kampanii spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem widzów. Kolejne spoty są kontynuacją dotychczasowej strategii komunikacji marki.

Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

>>> Marki na przełomie 2018/2019: Agata
>>> Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata
>>> Salony Agata z zaskakującymi spotami

Słuchaj podcastu NowyMarketing