Nietypowe spotkanie przy okrągłym stole w nowych spotach Agata z Małgorzatą Sochą

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Nietypowe spotkanie przy okrągłym stole w nowych spotach Agata z Małgorzatą Sochą

Od 30 stycznia we wszystkich stacjach telewizyjnych można zobaczyć nowe spoty reklamowe salonów Agata z udziałem ambasadorki marki, Małgorzaty Sochy. Zgodnie z konwencją przyjętą w całej kampanii „Dla każdego coś”, najnowszy spot charakteryzuje się lekkością przekazu i dużą dawką humoru.

W poprzednich seriach spotów Małgorzata Socha doradzała Klientom salonów Agata w dylematach związanych z poszukiwaniami odpowiedniego łóżka dla dużej rodziny czy komody z szufladą na dynksy, tegesy i tentegi. Teraz przyszedł czas na pomoc przy wyborze idealnego stołu do jadalni. Jak wiadomo, wybór odpowiedniego mebla pełniącego szczególną rolę podczas wszystkich przyjęć rodzinnych i spotkań towarzyskich jest nie lada wyzwaniem. Szczególnie dla kogoś, kto ma szereg wymagań i prezentuje oryginalne potrzeby.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Koncept kreatywny całej serii spotów reklamowych marki Agata z udziałem Małgorzaty Sochy od początku zakładał grę słowną, nietypowe dialogi i zabawne puenty. We wszystkich odsłonach kampanii podkreślamy, że każdy z nas jest inny i w salonach Agata różne osobowości znajdą coś dla siebie. Taka idea stoi za naszą marką i cieszymy się, że możemy o tym mówić w niekonwencjonalny i co ważne – zauważalny sposób – komentuje Krzysztof Wadas, zastępca dyrektora ds. marketingu Agata S.A.

Pierwsze serie reklam telewizyjnych w tegorocznej kampanii spotkały się z bardzo pozytywnym przyjęciem widzów. Kolejne spoty są kontynuacją dotychczasowej strategii komunikacji marki.

Za koncepcję kreatywną całej kampanii odpowiada agencja PZL, która w 2017 roku wygrała przetarg na obsługę marki Agata w zakresie opracowania strategii komunikacji oraz realizacji kampanii telewizyjno-radiowych.

>>> Marki na przełomie 2018/2019: Agata
>>> Sześć twarzy Małgorzaty Sochy w kampanii Agata
>>> Salony Agata z zaskakującymi spotami

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij