TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Douglas rozpoczął walentynkową akcję „Love is the greatest gift” z udziałem duetu Fitlovers

Perfumerie Douglas rozpoczęły nietypową akcją walentynkową pod hasłem „Love is the greatest gift”, której bohaterami jest para influencerów – Fitlovers.
O autorze
0 min czytania 2019-02-01

W ramach współpracy powstało wideo składające hołd miłości, wspierane storytellingową aktywacją w kanałach social media marki Douglas oraz Fitlovers (Instagram i Facebook) podzieloną na fazy tease and reveal. Influencerzy Fitlovers są ponadto twarzami kampanii w mediach online, która promuje specjalną, walentynkową ofertę – 2 zapachy w cenie 199 zł.

Kampania rozpoczęła się 28 stycznia i potrwa do 14 lutego, a oferta promocyjna do końca miesiąca. Za koncepcję, planowanie i zakup mediów odpowiada dom mediowy Havas Media, a działania w kanałach społecznościowych prowadzi Socialyse, należąca do grupy Havas jednostka, wyspecjalizowana w komunikacji social media. Za kreację (produkcja oraz realizacja) odpowiadają Warsaw Production i Brasil.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj