Genius Universitatis 2019 – startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Genius Universitatis 2019 – startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej

Jak najlepiej oddać magię miejsca, jak przedstawicić opiekuńczego ducha uczelni? Jury Konkursu Genius Universitatis – na najlepsze kampanie rekrutacyjne szkół wyższych – już po raz ósmy oceni kreatywność polskich uczelni.

Fundacja Edukacyjna Perspektywy od 2011 roku ogłasza wyniki konkursu. W najnowszej edycji kapituła w składzie: Katarzyna Dragović, Jacek Szlak, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Paweł Janas i Bianka Siwińska oceniać będzie prace w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing oraz serwis rekrutacyjny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, podkreśla wyjątkowość przekazu promocyjnego kierowanego przez uczelnie do kandydatów na studia. - W latach niżu demograficznego i wielkiej konkurencji na rynku szkolnictwa wyższego, pozyskanie jak najlepszych kandydatów na studia jest szczególnym wyzwaniem. Z roku na rok obserwujemy podnoszenie się poziomu marketingowej rywalizacji między szkołami wyższymi. Konkurs Genius Universitatis pomaga nam obserwować, monitorować i inspirować marketingowe instrumentarium w szkolnictwie wyższym. Nowoczesne podejście do treści, formy i kanału przekazu decydują ostatecznie o rekrutacyjnym sukcesie uczelni.

W ubiegłorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 50 uczelni z Polski, które zgłosiły do oceny 176 prac. Kapituła konkursu wyłoniła zwycięzców w 7 kategoriach.

Jak będzie w tym roku dowiemy się 8 marca podczas finału konkursu na XXXI Międzynarodowym Salonie Edukacyjnym 2019 w Warszawie.

Konkurs ma na celu propagowanie nowatorskich praktyk i narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, jest otwarty, czyli adresowany do wszystkich polskich uczelni, a udział w rywalizacji jest bezpłatny. Prace konkursowe można zgłaszać do 13.02.2019 r.

Więcej na stronie: www.genius.perspektywy.pl.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij