TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Genius Universitatis 2019 – startuje konkurs na kreatywną kampanię rekrutacyjną szkoły wyższej

Jak najlepiej oddać magię miejsca, jak przedstawicić opiekuńczego ducha uczelni? Jury Konkursu Genius Universitatis – na najlepsze kampanie rekrutacyjne szkół wyższych – już po raz ósmy oceni kreatywność polskich uczelni.
O autorze
1 min czytania 2019-02-04

Fundacja Edukacyjna Perspektywy od 2011 roku ogłasza wyniki konkursu. W najnowszej edycji kapituła w składzie: Katarzyna Dragović, Jacek Szlak, Artur Jabłoński, Ewa Opach, Paweł Janas i Bianka Siwińska oceniać będzie prace w 7 kategoriach: reklama prasowa, event wspierający rekrutację, gadżet promocyjny, kampania w mediach społecznościowych, video online, content marketing oraz serwis rekrutacyjny.

Waldemar Siwiński, prezes Fundacji Edukacyjnej Perspektywy, podkreśla wyjątkowość przekazu promocyjnego kierowanego przez uczelnie do kandydatów na studia. – W latach niżu demograficznego i wielkiej konkurencji na rynku szkolnictwa wyższego, pozyskanie jak najlepszych kandydatów na studia jest szczególnym wyzwaniem. Z roku na rok obserwujemy podnoszenie się poziomu marketingowej rywalizacji między szkołami wyższymi. Konkurs Genius Universitatis pomaga nam obserwować, monitorować i inspirować marketingowe instrumentarium w szkolnictwie wyższym. Nowoczesne podejście do treści, formy i kanału przekazu decydują ostatecznie o rekrutacyjnym sukcesie uczelni.

W ubiegłorocznej edycji konkursu wzięło udział ponad 50 uczelni z Polski, które zgłosiły do oceny 176 prac. Kapituła konkursu wyłoniła zwycięzców w 7 kategoriach.

Jak będzie w tym roku dowiemy się 8 marca podczas finału konkursu na XXXI Międzynarodowym Salonie Edukacyjnym 2019 w Warszawie.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Konkurs ma na celu propagowanie nowatorskich praktyk i narzędzi marketingowych stosowanych przez uczelnie, jest otwarty, czyli adresowany do wszystkich polskich uczelni, a udział w rywalizacji jest bezpłatny. Prace konkursowe można zgłaszać do 13.02.2019 r.

Więcej na stronie: www.genius.perspektywy.pl.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się