„Be A Convivialist!” – Grupa Pernod Ricard rozpoczyna pierwszą globalną kampanię

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Be A Convivialist!” – Grupa Pernod Ricard rozpoczyna pierwszą globalną kampanię

Globalne badanie poświęcone Conviviality ujawnia obraz coraz mniej życzliwego świata – Grupa Pernod Ricard rozpoczyna pierwszą globalną kampanię korporacyjną pod hasłem „Be A Convivialist!” i nawołuje do zmiany.

Grupa Pernod Ricard już od wielu lat realizuje swoje działania w oparciu o wizję „Creators of Conviviality”. Ideą firmy jest Conviviality – wartość oznaczająca tworzenie serdecznej atmosfery, odzwierciedlająca gościnność, towarzyskość, ciepło i radość płynącą z chwil spędzonych z bliskimi. Jednak w dzisiejszym świecie Conviviality zdaje się być coraz mniej, a potrzebujemy jej bardziej niż kiedykolwiek. Takie wnioski wyłaniają się z globalnego badania przeprowadzonego przez OpinionWay w 11 krajach na 5 kontynentach, z udziałem prawie 11 500 respondentów. Wyniki te stały się podstawą rozpoczynającej się właśnie globalnej kampanii 360° Grupy Pernod Ricard. Jest ona swoistym wezwaniem, aby w świecie, który coraz mniej miejsca pozostawia na Conviviality, nadal praktykować tę sztukę.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Główne wnioski z badania przeprowadzonego w ramach kampanii są następujące:

  • 91% respondentów uważa, iż Conviviality przekłada się na dobre samopoczucie,
  • 61% jest zdania, że w obecnym świecie znaczenie tej idei jest mniejsze niż jeszcze 5 lat temu.
  • Największymi pesymistami są Francuzi (82%), a po nich Niemcy (73%).
  • 67% Millenialsów (osób w wieku 18-34 lat) żałuje, że coraz rzadziej spotyka się z przyjaciółmi z powodu korzystania z mediów społecznościowych.
  • Za mistrzów kreowania serdecznej atmosfery spotkań uważają się mieszkańcy Meksyku, za którymi plasują się kolejno obywatele Hiszpanii, Brazylii, Chin oraz Indii.

Film dokumentalny ukazujący mistrzów Conviviality na całym świecie

Kluczowym elementem nowej kampanii Grupy Pernod Ricard jest film dokumentalny zatytułowany „The Power of Conviviality”, zrealizowany przez studio Elephant At Work. Celem filmu było zebranie autentycznych opowieści ludzi z całego świata, mówiących o tym, jaką rolę Conviviality pełni w ich życiu. Z zebranego materiału wyłania się inspirowany prawdziwym życiem obraz, ukazujący chwile spędzone z innymi jako źródło szczerej radości.

Ekipa filmowa odwiedziła 12 różnych miejsc na świecie, pokazując wiele różnorodnych zachowań towarzyskich: od spotkania w barze karaoke w Szanghaju, przez wspólne wyjście przyjaciół w Marsylii, elegancki obiad w Nowym Orleanie, świętowanie Sylwestra w Berlinie, po spędzanie czasu w barze na Brooklynie i ślub na Goa. Każda z tych okazji ilustruje uniwersalną potrzebę bycia razem w świecie, w którym ludzie pozostają ze sobą w nieustającym kontakcie, a jednak coraz rzadziej znajdują czas na spotkania twarzą w twarz.

Współpraca z Vice

W ramach najnowszej kampanii, Grupa Pernod Ricard nawiązała współpracę z Vice, dzięki której powstanie wyjątkową serią reportaży z całego świata, przygotowanych z udziałem Laurence’a Corneta i fotografa Stéphane’a Lavoué (laureata Niepce Award 2018), znanego z prac dla „The New York Times”, brytyjskiego „The Times”, a także „Le Figaro” i „Le Monde”. Wykorzystując swoje umiejętności, Laurence i Stéphane wyruszą w poszukiwaniu ducha Conviviality, spotykając na swojej drodze prawdziwych ambasadorów dzielenia się radością płynącą z czasu spędzonego w gronie bliskich.

Dokument, który powstawał przez kilka miesięcy, zabierze widzów na mała irlandzką wyspę, aby odkryć tajemnice legendarnego pubu, pokaże grupę surferów żyjących gdzieś między Pacyfikiem a Amazonią w Kolumbii. Przeniesie nas na Kubę, gdzie życzliwość jest niczym religia, a także do osobliwego królestwa we Włoszech, a także do Chin i społeczności kobiet żyjących u stóp Himalajów.

– W dzisiejszym świecie widać prawdziwą potrzebę nawiązywania kontaktów i wspólnego przeżywania chwil. Towarzyskość i serdeczność, czyli Conviviality, to dla Grupy Pernod Ricard coś więcej niż tylko wartość korporacyjna. To podstawa istnienia naszej Grupy. Ideę tę codziennie swoim zachowaniem odzwierciedla 19 000 naszych pracowników na całym świecie. Ten sposób myślenia znakomicie oddaje życiowe motto mojego dziadka, Paula Ricarda, który zachęcał wszystkich swoich pracowników, aby „każdego dnia zaprzyjaźniali się z kimś nowym – mówi Alexandre Ricard, prezes i CEO Pernod Ricard.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij