TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Pszczoła Majka oprowadzi po budynku Spark C w Warszawie

Skanska wybrała WORKROOM Group do zaprojektowania nowoczesnych, interaktywnych rozwiązań komunikacyjnych w budynku Spark C w Warszawie. Nietypową przewodniczką po biurowcu będzie pszczoła Majka.
O autorze
1 min czytania 2019-02-07

WORKROOM Group zaprojektowała i wdrożyła najnowocześniejsze technologiczne rozwiązania, które tworzą innowacyjną „ścieżkę doświadczeń”, w ramach której powstała: Stacja Słuch (umieszczona w recepcji), która informuje w jaki sposób Skanska dba o well-being człowieka i o środowisko, Stacja Wzrok (umieszczona w korytarzu), informuje o zrealizowanych przez Skanska projektach na całym świecie oraz pokój Experience Lab, inteligentna sala konferencyjna, dostosowana m.in. do prezentacji holograficznych. Jest ona obsługiwana dzięki pionierskiemu wykorzystaniu mechanizmu chatbot i są w niej wykorzystywane technologie rozszerzonej rzeczywistości (AR) – HoloLens.

W realizacji wielopoziomowego projektu wykorzystano innowacyjne aplikacje na ekrany dotykowe i tablety, angażujące wzrok, słuch, ruch i dotyk. Należą do nich: multimedialna aplikacja dotykowa, instalacja soundshower z dźwiękiem i aplikacją na iPad, interaktywna instalacja kinect, a także siedem interaktywnych lokalizacji i modeli budynków w 3D, za pomocą których można zaprezentować projekty biurowe potencjalnym najemcom, przedstawić historię Grupy Skanska w Polsce i wybrane projekty ze świata.

Elementem łączącym wszystkie aplikacje jest interaktywna pszczoła Majka, przewodniczka z charakterem, którą gość biurowca Spark spotyka niemal w każdym urządzeniu. Majka posiada kompletną wiedzę na temat firmy Skanska, a inspiracją do jej powstania stały się prawdziwe ule, które znajdują się na dachu budynku Spark.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Zaprojektowane przez nas cyfrowe aplikacje, odpowiadają na codzienne wyzwania sprzedaży, komunikacji czy marketingu. Zapewniają unikalną funkcjonalność i redefiniują sposób prowadzenia i dopasowania formy prezentacji, a przy tym zwiększają jej efektywność. Rozwiązania zastosowane przy realizacji projektu dla Skanska, mogą być śmiało wykorzystane w różnych branżach, które poszukują innowacyjnych sposobów komunikacji z klientami. Podobne technologie zastosowane zostały na przykład w salonie NIKE w Nowym Yorku, gdzie wielowymiarowe doświadczenie konsumenta z marką budowane jest m.in. dzięki technologii zintegrowanej z przestrzenią i personalizacji – mówi Andrzej Horoch, Prezes i Dyrektor Kreatywny WORKROOM GROUP.

Słuchaj podcastu NowyMarketing