Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

Jak dotrzeć do mózgów przebodźcowanych klientów [NM Q&A live]

W jaki sposób skutecznie docierać do „cyfrowych zombie”? Jak tworzyć brain-friendy komunikację reklamową? Czy marki powinny podejmować tematy związane ze zdrowiem psychicznym?

SPRAWDŹ

#ModaDlaZdrowia – wspólna akcja marki Promod, Organizacji Kwiat Kobiecości i Ubraniadooddania.pl

#ModaDlaZdrowia – wspólna akcja marki Promod, Organizacji Kwiat Kobiecości i Ubraniadooddania.pl
Celem akcji #ModaDlaZdrowia jest zakup Cytobusu, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego. Dzięki niemu możliwe będzie przeprowadzenie badań cytologicznych i szybka diagnostyka wszędzie tam, gdzie dostęp do badań jest utrudniony i wymaga wielomiesięcznych oczekiwań.
O autorze
1 min czytania 2019-02-08

#ModaDlaZdrowia to wspólna akcja marka Promod, Organizacji Kwiat Kobiecości oraz platformy Ubraniadooddania.pl. Celem kampanii jest zakup Cytobusu, czyli mobilnego gabinetu ginekologicznego. Dzięki niemu będzie można uratować życie tysięcy kobiet w całej Polsce, które mają utrudniony dostęp do badań cytologicznych.

Zasada jest prosta – wystarczy oddać zalegające w szafie ubrania do jakiegokolwiek butiku marki Promod w dniach 08.02-20.02. Każdy kilogram oddanej odzieży, butów czy akcesoriów to 1 złotówka, przybliżającą Organizację Kwiat Kobiecości do zakupu specjalnego Cytobusu.

W dniach 3-4 lutego br. odbyła się inauguracja kampanii edukacyjnej na rzecz walki z rakiem szyjki macicy, wtedy też postawiono Cytobus w Warszawie pod Pałacem Kultury. Podczas tego weekendu Organizacji udało się przebadać aż 600 kobiet – 20 z nich otrzymało wynik patologiczny, 5 kobiet zostało w trybie natychmiastowym skierowanych bezpośrednio do szpitala.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

16 października 2018 roku rozpoczęła się kampania „Diagnostyka jajnika”, organizowana przez Ogólnopolską Organizację „Kwiat Kobiecości”, której ambasadorką została Magda Gessler. Celem akcji jest popularyzacja zdrowego stylu życia wśród kobiet oraz profilaktyki najgroźniejszych chorób nowotworowych.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się