This is Family: nowa kampania River Island celebrująca różnorodność

This is Family: nowa kampania River Island celebrująca różnorodność

River Island wypuściło nową kampanię zatytułowaną „This is Family”, w której przedstawiono jednopłciowe pary w rolach rodziców.

To już kolejna kampania marki odzieżowej River Island, która została stworzona w pochwale różnorodności. Wcześniej brand zaprezentował projekt „Labels Are For Clothes, Not People”, w której w roli modeli wystąpili dorośli z niepełnosprawnościami i rzadkimi chorobami, oraz osoby w rozmiarze plus size. Tym razem zaś, na zdjęciach promujących nową kolekcję znalazły się jednopłciowe pary w rolach rodziców.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Marka River Island kampanią „This is Family” pragnie walczyć ze stereotypem rodziny, w której to kobieta jest matką, a mężczyzna ojcem. Brand pokazuje, że rodzicami równie dobrze mogą być dwaj mężczyźni, czy dwie kobiety.

PS

Marks & Spencer wypuścił kolekcję odzieży na jesień-zimę 2018/2019 zaprojektowaną dla niepełnosprawnych dzieci.

PS2

Zapomnijcie o nieskazitelnie wyglądających modelkach w reklamach bielizny. Teraz jest czas na nurt #BodyPositive, czego przykładem jest kampania #AerieREAL, marki Aerie. Na zdjęciach możemy zobaczyć m.in. uśmiechniętą dziewczynę na wózku inwalidzkim, plus size i z widocznymi bliznami.

PS3

Firma kosmetyczna Benefit do swojej najnowszej kampanii zatrudniła Kate Grant, modelkę z zespołem Downa. To kolejny przykład świetnej akcji stworzonej w duchu nurtu body positive.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij