„Jak TO robić?” – Durex i Abstra ruszają pierwszym kanałem fabularnym o edukacji seksualnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
EDUKACJA

partnerem merytorycznym działu jest
Centrum Kształcenia Podyplomowego Uczelni Łazarskiego

„Jak TO robić?” – Durex i Abstra ruszają pierwszym kanałem fabularnym o edukacji seksualnej

Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, we współpracy z kanałem Abstra uruchomił „Jak TO robić?” – pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. Co tydzień pojawiać się na nim będą odcinki, łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi.

Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi „Jak TO robić?” dotarcie do grupy docelowej 16-24, czyli osób, dla których Internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki „Jak TO robić?” przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube'owego „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać poglądy związane z seksem, które niekoniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które wciąż dla wielu mogą stanowić temat tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy kanału będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu.

– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – powiedziała Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.

– „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTubie obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem.

Treści z kanału „Jak TO robić?” są również dostępne na platformie Instagram – www.instagram.com/jaktorobic/.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij