„Jak TO robić?” – Durex i Abstra ruszają pierwszym kanałem fabularnym o edukacji seksualnej

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
„Jak TO robić?” – Durex i Abstra ruszają pierwszym kanałem fabularnym o edukacji seksualnej

Reckitt Benckiser, właściciel marki Durex, we współpracy z kanałem Abstra uruchomił „Jak TO robić?” – pierwszy kanał fabularny o edukacji seksualnej dla młodych ludzi w Polsce. Co tydzień pojawiać się na nim będą odcinki, łączące treści rozrywkowe z edukacyjnymi.

Dynamiczna forma łącząca wartości edukacyjne z walorami rozrywkowymi umożliwi kanałowi „Jak TO robić?” dotarcie do grupy docelowej 16-24, czyli osób, dla których Internet stanowi podstawowe źródło informacji o seksie. Przez wszystkie odcinki „Jak TO robić?” przewijać się będzie postać Mai, znanej z dwóch sezonów już kultowego serialu YouTube'owego „Nieprzygotowani”. W kolejnych odcinkach pojawią się znani youtuberzy, którzy wraz z Mają będą m.in. obalać poglądy związane z seksem, które niekoniecznie znajdują odzwierciedlenie w rzeczywistości.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Każdy odcinek będzie poświęcony jednemu z tematów, które wciąż dla wielu mogą stanowić temat tabu: chorobom wenerycznym, antykoncepcji, utracie dziewictwa, szczytowaniu, lub pornografii. Treści edukacyjne przeplatane będą scenkami humorystycznymi, dzięki czemu młodzi odbiorcy kanału będą mogli w prosty i zrozumiały sposób przyswajać wiedzę na temat seksu.

– Poziom edukacji seksualnej w naszym kraju pozostawia wiele do życzenia. Nastolatki, choć nie tylko, w dalszym ciągu przede wszystkim poszukują odpowiedzi na nurtujące ich pytania związane z cielesnością i seksualnością w Internecie. Niestety, sieć pełna jest różnego rodzaju szkodliwych mitów i przekłamań, które mogą wypaczać obraz seksu wśród ludzi młodych. Dlatego też wspólnie z Abstra stworzyliśmy kanał, który dostarcza rzeczowej wiedzy na temat współżycia podanej w atrakcyjny dla młodych ludzi sposób – powiedziała Justyna Dadał, senior brand manager Durex w Reckitt Benckiser.

– „Jak TO robić?” to nasz pierwszy kanał, który stworzyliśmy we współpracy z dużym partnerem komercyjnym. To zupełnie nowa, bardzo świeża forma. Dotychczas kooperacje z markami na YouTubie obejmowały tworzenie odcinków dedykowanych lub lokowanie produktu. Wraz z Durex mogliśmy przenieść naszą współpracę na zupełnie nowy poziom. Dzięki połączeniu naszego doświadczenia w tworzeniu atrakcyjnych treści na YouTube z dziesiątkami lat badań Durex na temat seksu, udało nam się stworzyć fantastyczne medium edukacyjne, z którym trafimy do setek tysięcy młodych ludzi w Polsce – powiedział Rafał Masny, członek zarządu Abstra i jeden z założycieli Abstrachuje.tv.

Wszystkie treści edukacyjne zawarte w kanale „Jak TO robić?” są konsultowane z seksuologiem.

Treści z kanału „Jak TO robić?” są również dostępne na platformie Instagram – www.instagram.com/jaktorobic/.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij