Bartosz Bielas awansował na stanowisko client service directora w Focus Media Group

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Bartosz Bielas awansował na stanowisko client service directora w Focus Media Group

Bartosz Bielas awansował w strukturach Focus Media Group na stanowisko client service directora, na którym jest odpowiedzialny za zarządzanie działem obsługi klienta.

Bartosz Bielas specjalizuje się w działaniach z obszaru digital ze szczególnym naciskiem na mobile i web development. Z Focus Media Group jest związany od 2013 roku. Obecnie na stanowisku client service director kieruje działem obsługi klienta, realizującym projekty w obszarach: ATL, BTL i digital. Wcześniej jako digital account director zarządzał działami digital production oraz obsługi klienta, prowadzącym działania z obszaru digital.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Bartosz Bielas swoje ponad 10-letnie doświadczenie zawodowe zdobył, pracując również m.in. w Media Direction Digital, ClickAd czy Axel Springer Polska. Realizował działania dla takich klientów jak: AXA Direct, Citroen, Dell EMC, Finlandia, Grupa Żywiec, Jack Daniel’s, Lexus, PZU, Mercedes-Benz, Unilever.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij