Agencja Plej wygrała przetarg na obsługę marki Red Bull MOBILE

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Agencja Plej wygrała przetarg na obsługę marki Red Bull MOBILE

Red Bull MOBILE wybrał w przetargu agencję do obsługi 360. Autorem zwycięskiej idei parasolowej do komunikacji marki jest agencja Plej, która odpowiadać będzie za całościową komunikację online i offline

Plej od lat pracuje na miano brand experience agency, oferując zintegrowane kampanie, łączące online i offline, digital, ATL, BTL i eventy, wszystko po to, aby dostarczyć klientom wyjątkowe, zapadające w pamięć doświadczenia. Podobne podejście reprezentuje Red Bull MOBILE.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Wartości marki Red Bull są nam bardzo bliskie i jesteśmy przekonani, że w połączeniu z naszym wieloletnim doświadczeniem w branży telekomunikacyjnej uda nam się wypracować wraz z teamem Red Bull MOBILE wiele zapadających w pamięć doświadczeń. Pierwsze wspólne działania już w toku. Trwają przygotowania do kampanii zintegrowanej Red Bull MOBILE, która ruszy na wiosnę – zapewnia Łukasz Ostaszewski, integrated communication&client service partner w Plej.

Pierwsza kampania zintegrowana przygotowana dla marki przez agencję wystartuje wiosną.

 

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij