TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online

Heyshop – futurystyczny sklep łączący sprzedaż offline i online
W Szanghaju pojawił się nowy, futurystyczny sklep, który łączy w sobie sprzedaż offline i online. Produkty, które są tam sprzedawane, dobierane są na podstawie aktualnych trendów w zakupach online.
O autorze
1 min czytania 2019-02-21

Szanghajski Heyshop został zaprojektowany przez chińskie studio projektowe Daylab. Sklep łączy w sobie ponad tysiąc niezależnych marek, zaś wybór produktów, które są tam sprzedawane, dokonywany jest na podstawie aktualnych trendów w zakupach online. Dotyczy to zarówno konkretnych marek, jak i kategorii produktów.

Wystrój butiku został zaprojektowany w iście futurystyczny sposób. Na półkach sklepowych wcale nie znajdziemy wielu rzeczy – wszystkie produkty wyeksponowane są na specjalnych wyświetlaczach, zaś gdy ktoś zdecyduje się na zakup, zostaną one wówczas przyniesione z magazynu.

Natomiast w przeciwieństwie do tradycyjnego handlu detalicznego, elastyczność jest najważniejszą funkcją w Heyshop. To, co jest dostępne dzisiaj, jutro już może zostać zastąpione przez coś innego – jednego dnia butik sprzedaje kosmetyki, kolejnego na przykład odzież. Wszytko to w oparciu o aktualne trendy w zakupach online.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

PS

Rok 2019 w branży e-commerce z pewnością będzie futurystyczny. Zaobserwujemy rozwój robotów, uczenia maszynowego i przedsiębiorstw stawiających na ekologiczne rozwiązania – wynika z najważniejszych trendów w e-commerce zebranych przez Trusted Shops.

PS2

30 sierpnia 2018 roku w Posnanii eobuwie.pl otworzyło kolejny sklep w przełomowym formacie. Marka zaproponowała klientom poznańskiego centrum handlowego nowatorski sposób kupowania butów. Zamiast oglądać towar na półkach, mogą zamawiać produkty na sklepowych tabletach lub własnych urządzeniach mobilnych.

PS3

Żabka w ramach współpracy z AiFi połączy nowoczesną technologię sensor fusion oraz sztuczną inteligencję, aby umożliwić klientom zupełnie nowe doświadczenie zakupowe. Celem współpracy jest stworzenie konceptu sklepu convenience umożliwiającego zakupy z pominięciem kas.

PS4

W centrum handlowym Blue City w Warszawie można skorzystać z interaktywnych przymierzalni bazujących na inteligentnych lustrach, które rozpoznają wniesione ubrania do przymierzalni, podpowiadają dodatki oraz umożliwiają dokonania szybkiej płatności, bez czekania w kolejce.