Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Labcon i SalesTube wygrywają przetarg na kompleksową obsługę Sephora Polska w social mediach

Labcon wygrał przetarg i rozpoczyna współpracę z Sephora Polska, którą wraz z SalesTube będzie obsługiwał w modelu one social. Agencje będą odpowiedzialne za strategię komunikacji, budowanie efektywnych platform komunikacji i wizerunku sieci perfumerii w social mediach oraz za działania paid social.

Od marca agencja Labcon będzie odpowiadała za komunikację Sephora Polska począwszy od strategii, poprzez planowanie i realizację kampanii mediowych aż po kompleksową obsługę kanałów na platformach społecznościowych. Agencja będzie także partnerem Sephora w budowaniu strategii social mediowej przy wprowadzaniu nowych marek, wspieraniu mechanizmów prosprzedażowych oraz w komunikacji wydarzeń i eventów PR marki.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Labcon wygrał przetarg dzięki maksymalnie dopasowanej ofercie do potrzeb rozwijania autentycznej i angażującej komunikacji z konsumentami przy jednoczesnej optymalizacji wpływu contentu na realizację celów biznesowych klienta. Agencja ze swoją odpowiedzią na brief przetargowy idealnie wpisała się w potrzeby komunikacji Sephora Polska w oparciu o działania w modelu „one social”, w którym content marketing skorelowany jest z działaniami performensowymi. Za obszar paid social w obsłudze nowego klienta odpowiedzialny będzie SalesTube.

– Strategia komunikacji „one social” to połączenie dwóch bardzo ważnych obszarów – content i performance marketing. Mimo że pracujemy w dwóch różnych spółkach, to podchodzimy do komunikacji na kanałach marek jako jeden zespół, realizując działania w najbardziej efektywnościowym modelu. Razem z SalesTube, działając w ramach tej samej grupy komunikacyjnej, skutecznie łączymy te dwie kompetencje, wnosząc pozytywne zmiany do biznesu naszych klientów – mówi Marta Łysiak, managing director agencji Labcon.

Celem prowadzonych przez Labcon działań contentowych, przy wsparciu SalesTube w obszarze paid social, będzie budowanie spójnego i silnego wizerunku sieci Sephora w mediach społecznościowch, budowanie efektywnych platform komunikacji oraz zaangażowanie grupy docelowej. Agencja będzie wdrażać nową strategię komunikacji na kanałach Sephora na Facebooku, Instagramie, Snapchacie oraz kanale YouTube: Sephora Polska.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij