Starcom wygrał przetarg na obsługę Lindt & Sprüngli

Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę firmy Lindt& Sprüngli w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Decyzja oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku.
O autorze
0 min czytania 2019-03-04

Starcom po wygranym przetargu będzie nadal zajmował się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych produktów firmy Lindt & Sprüngli na polskim rynku.

– Zaproponowana przez Starcom strategia komunikacyjna najlepiej odpowiadała na cele biznesowe naszej firmy. Łączyła sprawdzone już w budowaniu marki podejście komunikacyjne z nowymi pomysłami, które powinny przybliżyć polskiemu konsumentowi brand Lindt poprzez submarki Lindor i Excellence – powiedziała Beata Kłęk, marketing director w Lindt & Sprüngli Polska.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Koordynacją przetargu zajmowała się firma audytorska Media Strategy. Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj