Starcom wygrał przetarg na obsługę Lindt & Sprüngli

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Starcom wygrał przetarg na obsługę Lindt & Sprüngli

Agencja mediowa Starcom wygrała przetarg na obsługę firmy Lindt& Sprüngli w obszarze strategii komunikacji oraz planowania i zakupu mediów. Decyzja oznacza kontynuację współpracy między firmami, rozpoczętej w 2015 roku.

Starcom po wygranym przetargu będzie nadal zajmował się planowaniem i zakupem wszystkich mediów do kampanii reklamowych produktów firmy Lindt & Sprüngli na polskim rynku.

– Zaproponowana przez Starcom strategia komunikacyjna najlepiej odpowiadała na cele biznesowe naszej firmy. Łączyła sprawdzone już w budowaniu marki podejście komunikacyjne z nowymi pomysłami, które powinny przybliżyć polskiemu konsumentowi brand Lindt poprzez submarki Lindor i Excellence – powiedziała Beata Kłęk, marketing director w Lindt & Sprüngli Polska.

W postępowaniu przetargowym wzięły udział łącznie trzy agencje mediowe. Ich nazwy nie zostały ujawnione. Koordynacją przetargu zajmowała się firma audytorska Media Strategy. Wartość oraz czas obowiązywania kontraktu nie zostały ujawnione.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij