:DobryZnak od Mastercard nagrodzony w konkursie New York Festivals Midas Awards

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
:DobryZnak od Mastercard nagrodzony w konkursie New York Festivals Midas Awards

Kampania Mastercard :DobryZnak została nagrodzona w międzynarodowym konkursie New York Festivals Midas Awards.

W tym roku :DobryZnak od Mastercard (Business Facelift), kampania stworzona przez polski oddział McCANN Worldgroup, znalazł się w rekordowo licznym gronie 317 finalistów konkursu New York FestivalsMidas Awards.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Dziewięć nominacji zamieniło się w siedem złotych i jedną srebrną statuetkę. Pracę doceniono w kategoriach corporate image, point off purchase, public relations, out of home, alternative media, direct response, credit card oraz location-based media.

Tym samym kampania z Polski znalazła się w pierwszej trójce najbardziej nagrodzonych reklam festiwalu.

:DobryZnak to projekt skierowany do właścicieli i najemców lokali usługowych. Na stronie www.dobryznak.org znajduje się market place skupiający szyldziarzy i designerów.

Platforma powstała przy współpracy z organizacjami Miastodwa i Traffic Design.

New York Festivals® Midas Awards to najważniejszy konkurs reklamowy branży finansowej. Od 2001 roku nagradza najlepsze na świecie reklamy produktów i usług finansowych. Panel jurorów składa się ze światowej sławy dyrektorów kreatywnych, marketerów i ekonomistów.

Pełna lista tegorocznych zwycięzców dostępna jest na stronie www.midasawards.com/Winners/Medalists.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij