TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora nowo utworzonego działu digital w Multikinie

Z początkiem marca br. Wojciech Szymczyk awansował na stanowisko dyrektora działu Digital i CVM (customer value management) w sieci kinowej Multikino. Pod nowo utworzonym stanowiskiem zostaną zebrane wszystkie działania internetowe kina.
O autorze
1 min czytania 2019-03-05

Od teraz Wojciech Szymczyk odpowiada zarówno za e-commerce i zarządzanie bazami danych (CRM), jak i za obszary performance marketingu, customer experience, social media i content oraz dział digital media (we współpracy z brokerem Multikino Media).

– Multikino jest obecnie najbardziej zaawansowaną digitalowo siecią kinową w Polsce. Kilka ostatnich lat to prawdziwa rewolucja e-commerce’owa. Już 2/3 naszych klientów dokonuje rezerwacji lub zakupu biletów na naszej stronie przed wizytą w kinie – mówi Mariusz Spisz, commercial director Multikina. – Kluczowym zadaniem Wojtka po skupieniu tych kompetencji będzie dalsze utrzymanie pozycji jednej z najbardziej innowacyjnych internetowo sieci kinowych – nie tylko w Polsce, ale i Europie – dodaje Spisz.

Wojciech Szymczyk ma 15 lat doświadczenia w obszarze digital. Specjalizuje się w budowaniu innowacyjnych rozwiązań e-commerce opartych na bazach danych i skutecznym zarządzaniu wartością klienta (CVM). Z Multikinem związany jest od 2012 roku. Na początku do jego zadań należało zbudowanie działu e-commerce i wdrożenie aplikacji mobilnej. Po przejęciu sieci kinowej przez VUE International zajmował się wdrożeniem i zlokalizowaniem nowego serwisu internetowego, który ruszył w marcu 2017 roku. W ciągu ostatnich lat wraz ze swoim zespołem uruchomił m.in.: CRM (dwie karty lojalnościowe), kompleksowe badania satysfakcji klientów (NPS), sieć beaconów we wszystkich salach kinowych oraz pierwszego w Europie bota kinowego.

– W tym roku planujemy co najmniej dwukrotnie wstrząsnąć digitalem kinowym – zapewnia nowy dyrektor działu Digital i CVM w Multikina S.A. – Nie mogę na tym etapie jeszcze mówić o szczegółach, ale nadal widzimy obszary, w których można dokonać minirewolucji – dodaje Szymczyk.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Przed dołączeniem do zespołu Multikina Wojciech Szymczyk był kierownikiem e-commerce w Netii. Przez 5 lat odpowiadał również za wszystkie działania digitalowe marki Heyah. Pierwsze kroki w marketingu internetowym stawiał podczas studiów na warszawskim SGH, pracując w Philip Morris (w latach 2003-2005), gdzie brał czynny udział w przygotowaniach marek Marlboro i L&M do komunikacji w Internecie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing