Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Londyn 2012: 44% Polaków lubi Igrzyska, 19% zamierza oglądać je na żywo online

Globalnie Igrzyska Olimpijskie to wydarzenie sportowe, które angażuje więcej ludzi niż jakiekolwiek inne – 53% lubi lub wręcz je uwielbia. W przypadku Formuły 1 jest to 36%.

 Poziom zainteresowania Igrzyskami w Londynie różni się między rynkami  – od 66% w przypadku Włoch, 44% Polski do 39% dla Singapuru. 62% respondentów globalnie, którzy deklarują, że uwielbiają lub lubią Igrzyska jest zainteresowane podróżami, 51% modą, 51% technologią i elektroniką.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

W Chinach, 53% respondentów planuje oglądać imprezę na żywo w Internecie. Kolejne 38% będzie w ten sposób oglądało skróty najważniejszych wydarzeń a 31% skorzysta w tym celu z urządzeń mobilnych.

 W Wielkiej Brytanii tylko 13% respondentów planuje oglądać relacje na żywo w Internecie.  11% obejrzy tam skróty wydarzeń a tylko 3% skorzysta z urządzeń mobilnych.

 W Polsce 19% respondentów planuje oglądać Igrzyska na żywo w Internecie, tyle samo zamierza oglądać w internecie tylko skróty wydarzeń a prawie 11% wykorzysta do tego celu urządzenia mobilne.

 Londyński oddział MEC Access,  zajmujący się marketingiem sportowym, sponsoringiem i  komunikacją niestandardową, przygotował narzędzie Partnership Intelligence™, pozwalające na ocenę spójności atrybutów marki  oraz wydźwięku danego wydarzenia sportowego czy artystycznego.

 Partnership Intelligence™ dostarcza obszerną analizę zainteresowań konsumenckich, konsumpcji mediów i postaw wobec platform komunikacyjnych marek  związanych z wydarzeniami spotowymi, artystycznymi, telewizyjnymi jak Igrzyska Olimpijskie czy Mistrzostwa Euro w Piłce Nożnej.

 W badaniu udział wzięło 1500 respondentów z każdego z 17 rynków: Australia, Brazylia, Chiny, Dania, Francja, Hiszpania, Niemcy, Indie, ,  Meksyk, Polska, Rosja, Singapur, Szwecja, Tajlandia, USA, Włochy i Wielka Brytania. W kwietniu 2012 roku przeanalizowano ponad 100 platform na każdym z rynków.

 MEC nie jest powiązane z London Organising Committee of the Olympic Games and Paralympic Games Limited oraz z London 2012 Olympic Games ani z UEFA Euro 2012.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij