Marka House startuje z mini-serialem w ramach kampanii NEVER LEAVE THE HOUSE

Marka House stworzyła mini-serial NEVER LEAVE THE HOUSE – główną rolę gra najnowsza kolekcja House SS19, której bezwzględnie pragną wszyscy. Kampania wystartowała 4 marca – zapraszamy do salonów i przed ekrany smartfonów.
O autorze
1 min czytania 2019-03-07

W tym sezonie rządzi wolność oraz podejście do mody z przymrużeniem oka, dlatego w najnowszej kolekcji House SS19 znajdziecie inspiracje czerpane z różnych okresów, estetyk i stron świata. Jest to zapewnienie, że każdy znajdzie tu coś dla siebie. Bezwzględnym hitem w damskiej i męskiej odsłonie jest wzbogacanie stylizacji o jaskrawe kolory.

Najnowsza kampania House powstała w formie mini-serialu, który obejrzeć będzie można na kanałach social media marki. Fabuła oparta jest na serii tajemniczych wydarzeń, których nie łączy nic oprócz… ubrań. Stają się one obiektem pożądania wielu postaci, niekoniecznie pochodzących z tej planety. Kluczem do rozwiązania wszystkich zagadek jest tytuł: NEVER LEAVE THE HOUSE. Za reżyserię materiałów wideo odpowiada Krzysztof Grajper, który po raz drugi podjął współpracę z marką. Odcinki promowane są plakatami w stylu retro, do których zdjęcia wykonał Bartek Wieczorek.

Dla wszystkich fanów mody i seriali przygotowano wyjątkowy konkurs. Do wygrania są pakiety filmowe i karty podarunkowe House. By wziąć udział w konkursie należy wśród produktów w sklepie online odnaleźć 5 postaci z odcinków NEVER LEAVE THE HOUSE i odpowiedzieć na pytanie konkursowe.

Pamiętajcie, że wszędzie ktoś lub coś czyha na Wasze ciuchy, dlatego najlepiej mieć je zawsze przy (na) sobie!

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj