TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Brand New Galaxy z nowym zespołem zarządzającym

Brand New Galaxy po bardzo udanym roku, wygraniu 4 globalnych hubów, regularnej obsługi ponad 20 klientów oraz powiększeniu zespołu o 140 osób, przedstawiła zmiany w modelu operacyjnym na 2019 rok.
O autorze
1 min czytania 2019-03-08

Reorganizacja ma charakter dwuwymiarowy: na poziomie odpowiedzialności zespołu zarządzającego BNG, a także samych spółek.

Z początkiem marca 2019 roku Kacper Kłos obejmuje stanowisko CEO Brand New Galaxy i zastąpi w tej roli Olgę Adamkiewicz, która jako vice-president BNG będzie odpowiadała za relacje z inwestorami oraz business development.

– Rok 2018 upłynął pod znakiem wielowymiarowego wzrostu, zarówno w kontekście portfolio klientów, jak i zespołu. W 2019 roku planujemy kolejny, znaczny skok rozwojowy, co przy obecnym rozmiarze Galaktyki oznacza podział obowiązków i specjalizację. Olga przejmuje obszar związany z relacjami inwestorskimi oraz wsparciem rozwoju biznesu na arenie międzynarodowej, ja natomiast w nowej roli, skupię się na zarządzaniu dynamiką całego holdingu. Dodatkowo 5 z 7 niezależnych spółek pogrupowanych zostało w synergicznie zarządzane konstelacje kompetencyjne, dla których opracowaliśmy indywidualne plany ekspansji – komentuje Kacper Kłos, CEO BNG.

W związku z zapowiadanymi zmianami Michał Glapiński jako BNG vice-president e-commerce odpowiadać będzie za spółki Pathfinder 23 oraz Synthrone pełniąc w nich rolę CEO. Natomiast Jakub Krawczyk jako BNG vice-president digital & comms odpowiadać będzie za Spacecamp, Life on Mars oraz 8.54 (niedawno dołączony do Galaktyki dom produkcyjny digital). Podobnie jak Glapiński, Krawczyk w spółkach tych obejmie rolę CEO.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– BNG posiada już swoje zespoły w Londynie oraz w Szwajcarii, za chwilę podobne satelitarne operacje będziemy otwierać w USA i Azji. Spowodowało to naturalną potrzebę zmiany modelu działania i podjęcia kliku kluczowych decyzji, które pomagają jeszcze bardziej skonsolidować nas jako zespół – mówi Olga Adamkiewicz, dotychczasowy CEO BNG.

Kłos, Glapiński i Krawczyk jako członkowie zespołu zarządzającego BNG sprawowali do tej pory funkcje managing partnerów. W roku 2019 BNG zarządzane będzie przez 4 osoby: Kłos (CEO), Adamkiewicz (VP), Glapiński (VP E-commerce) i Krawczyk (VP Digital & Comms).

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się