Agata Czech stanęła na czele WM Commerce, nowej marki agencji Wavemaker. WM Commerce od podstaw tworzy akcje e-sprzedażowe dla klientów, a także czuwa nad jakością oferty marketingu wyszukiwarkowego oraz działań w social mediach (obszar search & social).
– Kompetencje e-sprzedażowe były dotąd rozsiane po agencji, a coraz częściej musieliśmy łączyć siły w akcjach dla klientów. Stąd decyzja o stworzeniu marki, która zajmie się kompleksową obsługą projektów e-commerce – mówi Agata Czech. – Na rynku działa wiele wąsko wyspecjalizowanych firm, które oferują to audyt stron, to wdrożenie rekomendacji, to tworzenie treści dla resellerów* czy wreszcie wykorzystanie narzędzi marketingowych dostępnych na ich stronach. Myślę, że oferta agencji, która poprowadzi działania e-commerce od kontaktu z reklamą po sprzedaż produktu, będzie dla klientów dużym udogodnieniem – dodaje szefowa WM Commerce.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Agata Czech pracuje dla Wavemaker od trzech lat, wcześniej tworząc strategie działań w mediach cyfrowych na stanowisku performance & e-commerce strategist. Do Wavemaker przeszła ze Starcomu.
Przypomnijmy, że agencja Wavemaker tak w Polsce, jak i globalnie, specjalizuje się w analizie zachowań konsumentów na ścieżce zakupowej. W skali światowej w ramach autorskiego projektu WM Momentum objęła badaniem ponad 0,5 mln respondentów na 40 rynkach w 80 kategoriach zakupowych.
*reseller – platforma pośrednicząca w sprzedaży
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Słuchaj podcastu NowyMarketing