Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Zofia Bugajna-Kasdepke została jurorką Dubai Lynx

Festiwal jest najważniejszą imprezą branży kreatywnej w regionie Bliskiego Wchodu i Afryki Północnej. Organizatorem Dubai Lynx jest Cannes Liones, które od 2007 roku troszczy się o wysokie standardy festiwalu.
O autorze
2 min czytania 2019-03-12

W tegorocznej edycji prace będą oceniane w 18 kategoriach, a zwycięzcy sięgną po statuetki na gali 14 marca br.

Zasadą Dubai Lynx jest zapraszanie do oceny prac ekspertów z innych rynków. Dla dobrego zrozumienia uwarunkowań lokalnych, każdej grupie przyznawany jest tzw. „kulturalny attaché”, który wyjaśnia konteksty kulturowe i obowiązujące zwyczaje w regionie MENA. Do tegorocznego festiwalu zgłoszono 2400 prac, które są ocenianie przez 60 topowych profesjonalistów z całego świata. Zofia Bugajna-Kasdepke reprezentuje MSL CEE, pozostałymi jurorami kategorii Public Relations są Ruth Yearly, Ketchum Wielka Brytania; Hafida Abhai, Weber Shandwick Holandia; Marco Wedemann, Havas PR Niemcy; Melina Po, Edelman Shanghai Chiny; Ray Page, WE Communication Stany Zjednoczone. Przewodniczącą jury jest Candace Kuss, Hill + Knowlton Strategies z Wielkiej Brytanii.

Ceremonia wręczenie nagród, na której zwycięskie zespoły odbiorą złote statuetki w 18 kategoriach, odbędzie się w czwartek, 14 marca. Uczestnicy Dubai Lynx będą mogli wziąć udział w prelekcjach i warsztatach, prowadzonych przez globalnych i regionalnych szefów kreacji agencji, oraz przedstawicieli klientów, między innymi:

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj
  • SUSAN JAIN Chief Marketing Officer, IBM
  • Molly Peck, Chief Marketing Officer, General Motors
  • Sonia Carpentier, Marketing & Communications Director, BVLGARI
  • Alex Josephson, Head of Global Brand Strategy, Twitter
  • Hussein M. Dajani, General Manager – Digital and Customer Experience Transformation, Nissan
  • Caitlin Ryan, Regional Creative Director, EMEA, Facebook and Instagram
  • Roberto Croci, Regional Head, Google Marketing Platforms EMEA Emerging Markets
  • STEVE HARVEY, producent telewizyjny i osobowość medialna, autor bestsellerów.

Informacje o jurorce

Zofia Bugajna-Kasdepke to członkini zarządu MSL, odpowiedzialna za rozwój biznesu w Europie Środkowo-Wschodniej. Jest doświadczoną menedżerką z ponad 15-letnim doświadczeniem w public relations i komunikacji marketingowej. Jej rekomendacje cenią największe światowe marki, do jej klientów należą P&G, Coca-Cola, LVMH, Pernod Ricard, Carlsberg, Unilever, Reckitt Benckiser, Nivea Beiersdorf, Netflix, Amazon, Volvo, Adidas, UEFA, Discovery, GSK, Sanofi.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Z obecną firmą jest związana od 2010 roku, przeszła szczeble kariery od szefowej działu po dyrektor zarządzającą MSL. Od 2015 roku pracuje w europejskich strukturach MSLGROUP, gdzie odpowiada za rozwój biznesu w regionie Europy Środkowo – Wschodniej.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Od 2017 roku należy do grona ekspertów Ośrodka Dialogu i Analiz Think Thank, jest doradczynią Fundacji Liderek Biznesu oraz autorką nowego pozycjonowania tej organizacji. Prowadzi autorskie zajęcia na Uniwersytecie Warszawskim, Uniwersytecie SWPS oraz Uczelni Łazarskiego – na tej ostatniej od października 2019 roku będzie wykładać na podyplomowych studiach Architekt Innowacji.

Jest jurorką w konkursach branżowych i key note speakerką na festiwalach i konferencjach w Polsce i zagranicą, prowadzone przez nią zespoły zdobyły liczne nagrody i wyróżnienia, w tym Golden Drum, SABRE Award, IPRA Golden World Award, European Excellent Award, Złote Spinacze, Impactory, Kampania Społeczna Roku oraz Eastern European Consultancy of the Year 2015 by the Holmes Report.