Blogi modowe inspiracją polskich internautów

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Blogi modowe inspiracją polskich internautów

Trendy modowe zmieniają się jak w kalejdoskopie. Szukając inspiracji, ciekawych stylizacji i nowości ze świata fashion aż 44% internautów odwiedza blogi modowe. Tak wynika z raportu „Modowe inspiracje polskich internatów” przygotowanego przez sieć modową FashionFan, we współpracy z IRCenter i LeadR.

Tematyka modowych stylizacji jest najbliższa młodym kobietom, które szukają w sieci inspiracji nawet kilka razy w tygodniu. Zdarza się, że nawet codziennie. Wśród przebadanych internautów jedynie 16% robi to sporadycznie lub wcale.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Częstotliwość szukania w Internecie informacji o modzie

Wśród użytkowników, którzy sięgają do różnych źródeł wiedzy o najnowszych trendach modowych przynajmniej raz w tygodniu, najpopularniejsze są serwisy social media. Wskazało na nie aż 72% respondentów badania. Wciąż niewyczerpaną studnią informacji o tym, co aktualnie się nosi stanowią serwisy internetowe (65%). Okazuje się jednak, że na trzecim miejscu są blogi modowe, które przegląda 44% internautów. Pomysły i stylizacje blogerek cieszą się większym zainteresowaniem niż programy telewizyjne czy magazyny papierowe poświęcone modzie.

- Badanie przeprowadziliśmy aby znaleźć aktualną odpowiedź na pytanie „Co wpływa na decyzje o zakupie odzieży, obuwia i dodatków?”. Jest ono często zadawane szczególnie przez reklamodawców – mówi Anna Elwart, Project Manager FashionFan – Jak pokazuje raport dużą popularnością cieszą się polskie blogi modowe. Aż 56% przebadanych czytelników blogów modowych przyznało, że już kupiło coś pod wpływem inspiracji z bloga– dodaje Elwart.

Czy powodem, dla którego Polacy odwiedzają blogi modowe jest chęć poznania szczegółów z życia jego autora? Jedynie w przypadku 9%. Blogi, a przynajmniej te modowe, przestały pełnić funkcję internetowych dzienników. Dla przebadanych użytkowników najważniejsza jest możliwość znalezienia na nich ciekawych stylizacji (54%) oraz dowiedzenia się o panujących trendach (44%). Dla prawie połowy czytanie blogów stanowi formę rozrywki.

- Raport „Modowe inspiracje polskich internautów” demaskuje nie tylko najpopularniejsze wśród internautów źródła informacji o świecie fashion. W ankiecie pytaliśmy także, które marki modowe cieszą się ich największym zainteresowaniem. Najczęściej wskazywanymi, tutaj chyba bez większych niespodzianek, są H&M, ZARA oraz Reserved – mówi Albert Hupa, Prezes Zarządu Interactive Research Center.

Badanie „Modowe inspiracje polskich internautów” realizowane było w maju 2013 roku. Wzięło w nim udział ponad tysiąc polskich użytkowników Internetu.

Zapraszamy do zapoznania się z Raportem

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij