Burger King podpala reklamy swoich konkurentów

Burger King podpala reklamy swoich konkurentów

Burger King znalazł nowy nietypowy sposób na to, jak walczyć ze swoją konkurencją - podpala ich reklamy! Oczywiście w przenośni, bo za pomocą aplikacji opartej na technologii rozszerzonej rzeczywistości.

Burger King znany jest ze swoich świetnych sposób na dokuczanie swojej konkurencji. W grudniu 2018 roku na przykład marka ogłosiła nietypową akcję – każda osoba, która zamówiła Whoppera znajdując się w okolicach McDonalda, otrzymała burgera za symbolicznego centa.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz Burger King poszedł o krok dalej – postanowił podpalać reklamy swoich konkurentów. Wykorzystując specjalną aplikację opartą na AR, gdy nakieruje się aparat w telefonie komórkowym na reklamę konkurencyjnego fast-fooda, nagle zaczyna ona płonąć. Co więcej, każda osoba, która „podpali” taką kreację, otrzyma za darmo burgera.

PS

W ramach tegorocznego finału Super Bowl Burger King stworzył swój własny spot, na którym Andy Warhol przez 45 sekund je Whoppera. Ta niezwykle statyczna reklama została stworzona w kontrze do pełnych akcji spotów, które kojarzą się z tym słynnym wydarzeniem.

PS2

Burger King polubił kilka tweetów youtubera Caseya Neistata z 2010 roku, na co ten zareagował zaskoczeniem i nagłośnił sprawę u siebie na Twitterze. Szybko okazało się, że była to część promocji związanej z przywróceniem pewnego produktu marki.

PS3

Kanye West zadeklarował na Twitterze, że jego ulubioną restauracją jest McDonald’s. Burger King odpowiedział mu na to w typowy dla siebie sposób, co docenili internauci na całym świecie.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij