IKEA chce wprowadzić jadalne naczynia z otrąb pszennych

IKEA chce wprowadzić jadalne naczynia z otrąb pszennych

To się nazywa zero waste – jadalne naczynia z otrąb pszennych. IKEA w swojej restauracji w CH Blue City prowadzi testy takowych talerzy.

zdjęcie: twitter.com/RzecznikIKEA

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

IKEA wielokrotnie już udowodniła, że prowadzi wiele zrównoważonych działań, które mają na celu ochronę naszego środowiska i przeciwdziałanie zmianom klimatu. Teraz marka postanowiła iść w kierunku ideologii zero waste, bo ma w planach wprowadzenie biodegradowalnych i jadalnych naczyń z otrąb pszennych.

Testy takowych naczyń aktualnie są prowadzone w restauracji IKEA w CH Blue City w Warszawie.

PS

Spot „What if?” prezentuje stanowisko IKEA – marki, która cały czas chce być jeszcze lepsza, przyjaźniejsza dla swoich klientów i dla środowiska.

PS2

Naukowcy z Wydziału Chemicznego Politechniki Gdańskiej opracowali innowacyjny materiał polimerowy, z którego wykonali sztućce. Testy wykazały, że są one tak samo trwałe jak ich plastikowe zamienniki, a przy tym w pełni biodegradowalne.

PS3

Polska projektanta Róża Rutkowska stworzyła alternatywę dla plastikowych opakowań – tkaninę z grzyba kombucha, w którą można pakować żywność, tym samym przedłużając jej termin ważności.

PS4

Carrefour nawiązał współpracę z firmą Terracycle, w ramach której planuje wdrożyć koncepcję Loop, polegającą na oferowaniu swoim klientom produktów w opakowaniach zwrotnych. Do tej inicjatywy dołączył również Koncern Beiersdorf, właściciel takich marek jak Nivea, Tesa, La Prarie, Eucerin i Hansaplast.

PS5

Nestlé ogłosiło, że do 2025 r. wprowadzi opakowania w 100% nadające się do recyklingu lub takie, które będzie można ponownie wykorzystać. Z kolei już w od lutego br. firma rozpocznie eliminację plastikowych słomek, wykorzystując w tym celu alternatywne materiały, takie jak papier.

PS6

Coca-Cola w Polsce rozszerza swoją obecność w sektorze FMCG, wprowadzając markę AdeZ® - napoje roślinne powstające na bazie soi, ryżu, owsa, kokosa i migdałów. Nowatorskie opakowania PET w 30% złożone są z surowców roślinnych i w 100% podlegają recyklingowi.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij