>>> LinkedIn: kogo marketerzy powinni obserwować na LinkedInie?
>>> LinkedIn: najciekawsze zagraniczne strony firmowe [przegląd]
>>> LinkedIn to więcej niż wirtualne CV. 5 wskazówek, jak tworzyć dobre i angażujące treści
>>> Jak właściwie kreować wizerunek za pomocą treści na LinkedInie?
Platforma społecznościowa LinkedIn wprowadziła nową funkcję do swojej aplikacji – możliwość ustalania spotkań podczas rozmowy z drugim użytkownikiem.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
W oknie rozmowy w aplikacji pojawiła się teraz nowa opcja – dostępność. Podczas rozmowy z użytkownikiem, będziemy mogli oznaczyć tam te daty, podczas których mamy czas na spotkanie. Aplikacja pobierze też dane z naszego kalendarza w telefonie, dzięki czemu nie będziemy musieli opuszczać platformy, by sprawdzić, w które dni jesteśmy dostępni.
Co więcej, w niedalekim czasie do aplikacji zostanie wprowadzona możliwość ustalenia lokalizacji naszego spotkania. Aby to zrobić, trzeba będzie wybrać na mapie konkretne miejsce, w których chcemy się spotkać. Nic prostszego.
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Niewątpliwie nowa funkcja w aplikacji LinkedIna jest dużym ułatwieniem i oszczędnością czasu dla osób, które spotkania biznesowe odbywają bardzo często.
Słuchaj podcastu NowyMarketing