Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Wielki sukces gry 2 THE LIGHT – gracze zebrali 300 tys. zł dla chorych dzieci

Charytatywna gra 2 THE LIGHT, czyli akcja CSR firmy WIŚNIOWSKI okazała się ogromnym sukcesem! Udało się osiągnąć założony cel, czyli zebrać 300 000 monet, które zostaną zamienione na prawdziwe pieniądze i trafią do podopiecznych trzech fundacji.
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

Założenie akcji było bardzo proste. Należało pobrać aplikację na telefon lub wejść na www.2thelight.pl i zagrać w grę, polegającą na dostarczeniu tajemniczej paczki, która ma uratować życie przyjaciela. Gracz przechodził przez trzy miasta: Kraków, Warszawę i Gdańsk, pokonywał przeszkody i zbierał wirtualne monety, które mógł później przekazać na darowiznę. Te wirtualne monety firma WIŚNIOWSKI zamieniała na prawdziwe pieniądze dla trzech fundacji, a celem było osiągnięcie aż 300 000 zł!

– Jesteśmy bardzo szczęśliwi, że udało się wspólnie osiągnąć cel. Akcja była bardzo wzruszająca i pełna emocji, gry odbywały się do ostatniego dnia, a gracze walczyli, by osiągnąć kwotę 300 000 zł. Jesteśmy bardzo zbudowani tym, że aż tylu wspaniałych bohaterów przyłączyło się do pomagania, że gra łączyła zarówno dzieci jak i rodziców, a wszystko w jednym celu: aby pomóc chorym dzieciom, które czekają na takich właśnie bohaterów! A to nie koniec, ponieważ pomagać i grać można aż do końca roku – mówi Elżbieta Solewska, Menedżer Komunikacji Marketingowej i PR WIŚNIOWSKI.

Zobacz szczęśliwe zakończenie – graj dalej i pomagaj!

Grać w 2 THE LIGHT oraz pomagać podopiecznym fundacji można będzie do końca roku.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Przez cały rok chcemy angażować społeczeństwo w pomaganie, tym bardziej, że tak nowoczesny sposób okazał się bardzo skuteczny. Chcieliśmy udowodnić, że poprzez mądrą grę można zrobić wiele dobrego. Dlatego gra będzie utrzymana do końca roku. Zachęcamy do wsparcia fundacji dowolną kwotą na zbiórce pomagamy.im/zamiengraniewpomaganie. Każdy kto wesprze akcję w ten sposób, otrzyma pakiet gadżetów cyfrowych oraz zobaczy szczęśliwe zakończenie gry i podziękowanie od przyjaciela. Warto nadal pomagać! Mali pacjenci walczący z chorobami kardiologicznymi, onkologicznymi i mukowiscydozą na nas liczą! – dodaje Elżbieta Solewska.

Już 30 marca odbędzie się uroczysty event podsumowujący zbiórkę z udziałem beneficjentów akcji, czyli Fundacji Schola Cordis Wspierania Kardiochirurgii dziecięcej w Krakowie, Fundacji Wspieramy Rozwój CZD w Warszawie i Polskiego Towarzystwa Walki z Mukowiscydozą Oddział w Gdańsku. Na wydarzeniu pojawią się także partnerzy handlowi zaangażowani w akcję „Zostań bohaterem! Zamień granie w pomaganie” oraz jej ambasador Tomasz Karolak. Wszystko będzie relacjonowane na żywo na firmowym Facebooku WIŚNIOWSKI. Patronat honorowy nad eventem objął Marszałek Województwa Małopolskiego.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się