TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia! Termin upływa 24 września br.

Szczegóły

Jędrek Nykowski został Kreatywnym Roku Branży Eventowej

Dyrektor kreatywny Mea Group, Jędrek Nykowski został Kreatywnym Roku Branży Eventowej w konkursie MP Power Awards 2018. Nagrodę odebrał podczas Gali MP Power Night, w ramach której nagrodzono również najlepsze projekty, obiekty i produkty eventowe oraz wyróżniono Odkrycie Roku MPI Poland
O autorze
1 min czytania 2019-03-27

Nagroda dla Jędrka Nykowskiego to kolejne wyróżnienie dla Mea Group w obszarze kreacji. Uznanie międzynarodowych jury zdobywają koncepty kreatywne agencji, które powstają właśnie w dziale kreacji, pracami którego kieruje J. Nykowski. Wystarczy wspomnieć projekt modowo-lifestylowy Flesz Fashion Night Autumn Glow. To event, którego koncept kreatywny zachwycił zarówno jury German Design Award 2019, jak i oceniających w konkursie EVENTEX 2018. Z kolei Gala VIVA! Photo Awards 2017 znalazła się w ścisłym finale Baltic Event Awards. A wszystko to w szczególnym dla Mea Group czasie jubileuszu 10-lecia agencji.

– To wyróżnienie to dla mnie ogromny zaszczyt, radość, ale i ogromny impuls do działania i mobilizacja. Mam nadzieję, że nagroda pozwoli nam – bo to wyróżnienie dla pracy całego zespołu – w nadchodzącym roku na otwarcie nowego rozdziału w działalności Mea Group, pokazanie wagi strategii oraz kreacji w tworzeniu wydarzeń, co na polskim rynku nadal nie jest oczywiste. W 2019 roku mamy również zamiar być jeszcze bardziej innowacyjni i kreatywni. Mam nadzieję, że ta nagroda pozwoli nam na odważniejsze, mocniejsze realizacje – mówi Jędrek Nykowski, dyrektor kreatywny Mea Group.

– Jako Kreatywny Roku chciałbym rozpocząć dyskusje z udziałem departamentów kreatywnych innych agencji i zwrócić uwagę na problemy oraz wyzwania branży związane z procesem przetargowym, własnością intelektualną oraz kwestią wynagrodzenia za usługi kreatywne – dodaje J. Nykowski.

Jędrek aktywnie działa w branży wydarzeń od 13 lat, początkowo jako producent, a następnie w roli kreatywnego. Z Mea Group związany od czterech lat. Specjalizuje się w kompleksowym przygotowywaniu koncepcji kreatywnych dla klientów, w tym m.in. tworzeniu konceptów, scenografii (projekt, koordynacja), reżyserii wydarzeń razem z Magdaleną Kozicką (dyr. produkcji Mea Group). Na jego koncie są projekty dla klientów z takich branż jak FMCG, farmaceutyczna, bankowa, ubezpieczeniowa, tytoniowa, motoryzacyjna, czy medialna. Jeden ze współorganizatorów Orange Warsaw Festival i Orange Stacji Balon. Do tego trener i wykładowca na Studium Event Managementu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Finałowa gala konkursu odbyła się 22 marca w Global Expo w Warszawie.

Słuchaj podcastu NowyMarketing