Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Facebook i Instagram przeciwko hejtowi i białemu nacjonalizmowi

Facebook i Instagram przeciwko hejtowi i białemu nacjonalizmowi
Portale Facebook i Instagram postanowiły stawić czoła wszechobecnemu hejtowi, w związku z czym wprowadzony został zakaz pochwały, wsparcia i reprezentacji białego nacjonalizmu i separatyzmu na obu platformach.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

27 marca br. na facebookowym blogu pojawiło się oświadczenie, w którym poinformowano, że portale należące do Marka Zuckerberga postanowiły stawić czoła wszechobecnemu hejtowi, a już w szczególności białemu nacjonalizmowi i separatyzmowi.

Mimo że oba portale już wcześniej wprowadziły zakaz złego traktowania ludzi w oparciu o takie cechy, jak rasa, pochodzenie etniczne, czy religia, to walka z nacjonalizmem, który dotychczas był postrzegany przez firmę jako szersza koncepcja, niekiedy była zaniedbywana.

Niestety algorytmy Facebooka nie są w stanie odróżnić wyrażania dumy z bycia białym od szerzenia aktów nienawiści. W związku z tym firma poinformowała, że użytkownicy dalej będą mogli wyrażać dumę ze swojego pochodzenia etnicznego, lecz każdy najmniejszy przejaw pochwały czy wsparcia dla białego nacjonalizmu blokowany.

Co więcej, na swoim wpisie na blogu firma poinformowała o ulepszeniu narzędzi wykorzystujących uczenie maszynowe i sztuczną inteligencję, które mają na celu wynajdowanie i likwidowanie wszelkich jednostek terrorystycznych, zarówno na Facebooku, jak i Instagramie.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS

Słuchaj podcastu NowyMarketing

Co trzeci polski internauta przyznaje, że spotkał się kiedyś z hejtem wobec własnej osoby w sieci. Zdecydowana większość respondentów uważa, że hejt to poważny problem społeczny i należy z nim walczyć, jednak nie za cenę wolności słowa – wynika z badania Uniwersytetu SWPS oraz ARC Rynek i Opinia.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się