Ile telefonów odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów? Nowy vlog firmy JYSK

Ile telefonów odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów? Nowy vlog firmy JYSK
Zastanawiacie się, ile telefonów dziennie odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów JYSK? Jakie nowe rozwiązania wprowadza sklep internetowy marki? Albo jak duże jest jej Centrum Dystrybucyjne? Odpowiedzi na te pytania poznacie w najnowszym vlogu firmy.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Na początku marca br. pisaliśmy o tym, że JYSK rozpoczął prowadzenie swojego własnego vloga, w którym pokazywane się ciekawostki z życia firmy, akcje społeczne oraz inicjatywy pracowników. W jednym odcinku wystąpił  Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który opowiadał m.in. o tym, dlaczego zdecydowano, że siedziba główna firmy będzie w Gdańsku.

Teraz, w najnowszym filmiku lga Matyja, kierownik Działu Obsługi Klienta, opowiada m.in. o swojej pracy i rozwoju sklepu internetowego firmy.

PS

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

PS2

Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się