Ile telefonów odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów? Nowy vlog firmy JYSK

Ile telefonów odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów? Nowy vlog firmy JYSK

Zastanawiacie się, ile telefonów dziennie odbierają pracownicy Centrum Obsługi Klientów JYSK? Jakie nowe rozwiązania wprowadza sklep internetowy marki? Albo jak duże jest jej Centrum Dystrybucyjne? Odpowiedzi na te pytania poznacie w najnowszym vlogu firmy.

Na początku marca br. pisaliśmy o tym, że JYSK rozpoczął prowadzenie swojego własnego vloga, w którym pokazywane się ciekawostki z życia firmy, akcje społeczne oraz inicjatywy pracowników. W jednym odcinku wystąpił  Piotr Padalak, dyrektor generalny Jysk Polska, który opowiadał m.in. o tym, dlaczego zdecydowano, że siedziba główna firmy będzie w Gdańsku.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Teraz, w najnowszym filmiku lga Matyja, kierownik Działu Obsługi Klienta, opowiada m.in. o swojej pracy i rozwoju sklepu internetowego firmy.

PS

Jakie najciekawsze akcje przeprowadziła w 2018 roku marka JYSK? Które kanały komunikacji marketingowej były dla niej najważniejsze? Jaki budżet przeznacza na działania online? Jak zmieni się to w 2019 roku?

PS2

Internet jest nieograniczonym źródłem wiedzy o otaczającym nas świecie, ale i narzędziem komunikacji dla osób prywatnych i firm, czy wszelkiego rodzaju instytucji. Wykorzystując możliwości, jakie stwarza Internet, firma może realizować zadania z zakresu Employer Brandingu.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij