TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

PUMA z topowymi fotografami organizuje foto-spacery po Warszawie – #streetmeetwarsaw

#streetmeetwarsaw to nowa inicjatywa marki Puma skierowana do pasjonatów fotografii miejskiej. W lutym ogłoszono instagramowy konkurs pod tym samym tagiem, a następnie z 1 400 zgłoszeń wybrano 10 najlepszych uczestników, którzy zostali zaproszeni na foto-spacer z czołowymi polskimi fotografami.
O autorze
1 min czytania 2019-03-28

Wybór nie był prosty, ale czuwali nad nim prezentujący różnorodne techniki fotografii, ambasadorzy projektu:

  • Katarzyna Milewska, specjalizuje się w fotografii sportowej;
  • Paweł Fabjański, stworzył wiele kampanii reklamowych, okładek albumów muzycznych oraz konceptualnych projektów artystycznych;
  • Miłosz Rebeś, od lat dokumentuje deskorolkowy świat oraz niesamowitą miejską architekturę;
  • Michał Chojnacki, na swoim koncie ma współpracę z wieloma markami streetwearowymi i hip-hopowymi, dla których tworzył lookbooki i edytoriale;
  • Wojtek Koziara, upodobał sobie reportaż, fotografuje koncerty oraz swoje podróże;
  • Zulu Kuki, odkrywca nietypowych miejskich przestrzeni, w które bezbłędnie wkomponowuje sylwetki modeli.

23 marca w Warszawie, odbył się pierwszy foto-spacer z serii #streetmeetwarsaw. Do udziału w wydarzeniu zaproszono gościa z zagranicy, Little Shao. Fotograf na co dzień mieszkający w Paryżu, ambasador Nikon x Profoto x Lowepro x Surface Pro 4. Shao specjalizuje się w fotografii ruchu, przede wszystkim tańca (sam jest bboyem).

Zwycięzcy konkursu, mieli szanse spotkać się z siedmioma głównymi ambasadorami projektu i spędzić z nimi dzień w ich ulubionych fotograficznych warszawskich lokacjach. Każdy z ambasadorów poprowadził krótki foto-warsztat, opowiedział o swojej technice pracy, a następnie przez cały dzień zapewniał techniczne i merytoryczne wsparcie dla uczestników. Grupa odwiedziła między innymi: parking Domu Handlowego VITKAC, Elektrownię Powiśle czy Bulwary Wiślane.

Do dyspozycji fotografów, na każdej lokacji, byli również modele – Karolina Gilon, prezenterka TV i modelka oraz Dawid Rostkowski, tancerz, bboy, lepiej znany pod pseudonimem Bboy Minigun. Na warszawskie ulice Karolina i Dawid wyszli w street-style’owych stylizacjach PUMA, a głównym produktem wykorzystanym w sesji był kultowy już model butów z lat 80. – RS-X pochodzący z najnowszej kolekcji.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Podczas całego dnia powstała niezliczona ilość zdjęć, które obejrzeć można między innymi na Instagramie pod tagiem #streetmeetwarsaw. Każdy z uczestników przedstawił swoje, unikalne spojrzenie na tą samą przestrzeń oraz modeli.

Marka PUMA obecna była na wszystkich etapach komunikacji – od sesji zdjęciowych z foto-ambasadorami, które stanowiły start aktywacji, poprzez brandowane gadżety rozdawane uczestnikom wydarzenia (specjalnie przygotowane paski oraz mapki) i stylizacje modeli, aż po finalnie stworzony content zdjęciowy, który publikowany jest na kanałach social media ambasadorów oraz uczestników wydarzenia.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

W najbliższym czasie przewidziana jest kolejna edycja projektu.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Za pomysł kreatywny, współpracę z fotografami, organizacje wydarzenia oraz komunikacje social media & PR odpowiedzialna jest agencja teal.