KFC zostało oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
KFC zostało oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games

KFC zostało oficjalnym partnerem Ekstraklasa Games, największego w historii turnieju gry EA Sports FIFA w Polsce.

KFC od dziesięcioleci, globalnie oraz lokalnie, obejmuje patronatem inicjatywny sportowe. W ostatnich latach firma coraz częściej wspiera także wydarzenia gamingowe, w tym e-sportowe, których popularność rośnie w niebywałym tempie. Wszystko za sprawą wartości, które łączą sport i KFC – pasji, radości oraz bycia razem jako unikalnego doświadczenia wspólnoty. Dlatego marka jest wszędzie tam, gdzie towarzyszą nam emocje wynikające z rywalizacji.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

– Rynek esportowy oraz gamingowy jest już stałym punktem w wykorzystywaniu nowoczesnych form działań marketingowych ze względu na jego potencjał wśród społeczności internetowych. Wsparcie tak wpływowego partnera jakim jest Ekstraklasa Games, pozwala nam jeszcze mocniej wkroczyć w świat esportu na polskim rynku. Chcemy towarzyszyć fanom gier w odkrywaniu ich pasji i zapewniać dodatkowe, niezwykłe emocje. Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych – mówi Szymon Dyjach, buzz & appreciation manager KFC.

Podczas rozgrywek KFC przygotuje specjalne akcje dla fanów FIFA i Ekstraklasy.

Ze strony KFC to nie pierwsze i nie ostatnie wejście do świata gier komputerowych. W ostatnim czasie obiektem zainteresowania kultowej marki stała się niezwykle popularna na całym świecie gra Counter-Strike: Global Offensive. Do tej pory zakupiło ją prawie 40 milionów graczy z całego świata. Efektem tego była akcja przeprowadzona przez KFC w 2018 roku. Całość polegała na tym, że na prywatnych serwerach 1shot1kill.pl pojawiły się specjalne kody zniżkowe, które ozdabiały – w formie graffiti – ściany na kilku mapach. Nie wszystkie były odpowiednio wyeksponowane i znalezienie ich wymagało nieco wysiłku. Przedsięwzięcie okazało się sporym sukcesem, gdyż wzięło w nim udział ponad 11 tysięcy polskich fanów CS:GO.

Akcja zorganizowana na serwerach CS:GO to nie jedyne działanie marki w świecie e-sportów. W zeszłym roku, w polskiej transmisji z FACEIT Major London, pojawiło się logo KFC. Nie był to oczywiście przypadek. Marka w czasie realizacji Majora przygotowała specjalne materiały zawierające TOP 5 akcji z każdego weekendu. Ukazywały one to, co najbardziej widowiskowego działo się w czasie rywalizacji drużyn. Ponadto, podczas rozgrywek KFC przygotowało specjalne promocje dla fanów turnieju.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij