Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]

Dowiedz się, jakie narzędzia pomogą Ci w rozwinięciu strategii sprzedażowej – od tworzenia contentu, aż po moderację – i jakie procesy można zautomatyzować.

WEŹ UDZIAŁ

Kiedy śmieci stają się reklamą – nowa niestandardowa kampania Warexpo

Kiedy śmieci stają się reklamą – nowa niestandardowa kampania Warexpo
Od początku roku w Warszawie obowiązuje nowy system segregacji śmieci. W związku z tym agencja Warexpo przygotowała niestandardową kampanię z nietypowymi nośnikami reklamowymi.
O autorze
1 min czytania 2019-04-03

Najnowsza kampania niestandardowa jaką Warexpo realizuje dla m.st. Warszawy pokazuje jak poprawnie segregować śmieci. Pięć słupów reklamowych zlokalizowanych przy Pałacu Kultury i Nauki zostało na miesiąc zamienionych w kosze na odpady ze śmieciową kompozycją przestrzenną wewnątrz nośnika.

Kampania realizowana jest w związku z wejściem w życie nowych zasad segregacji odpadów w stolicy. Każdy z pięciu nośników odpowiada innej frakcji śmieci – kolor czarny dla odpadów zmieszanych, brązowy dla bioodpadów, niebieski dla papieru, żółty dla metali i tworzyw sztucznych oraz zielony dla szkła.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

– Uwagę zwracają kolory i kompozycje przestrzenne umieszczone w nośnikach, które nawiązują do kreacji stosowanej w kampanii miasta. Zgodnie z hasłem #segregujna5 zaproponowaliśmy pięć nośników zlokalizowanych obok siebie. Zaaranżowaliśmy w ten sposób swoistą ścieżkę edukacyjną w centrum Warszawy – tłumaczy odpowiedzialna za realizację kampanii Aleksandra Derc-Jasińska kierowniczka Działu Marketingu i Komunikacji Społecznej w Warexpo.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

– Szczególnie cieszymy się z tego, że wykorzystaliśmy w tej kampanii cztery prototypowe nośniki zasilane energią słoneczną. Jest to wartość, jaką ze swojej strony dokładamy do tej istotnej dla stolicy kampanii. Kampanie niestandardowe w reklamie zewnętrznej, czy creative OOH, to nowy i wciąż unikatowy produkt na polskim rynku. W całości dopasowany do indywidualnych potrzeb klienta. Poza wyróżnieniem się w przestrzeni publicznej ich zaletą jest też to, że stają się częścią contentu w mediach społecznościowych. Użytkownicy chętnie sobie takie treści przekazują, integrując w ten sposób dwa kanały – online i offline – dodaje Ochmański – podkreślił Prezes Zarządu Warexpo Marcin Ochmański.

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

zdjęcia: Rafał Motyl / materiały Urzędu m.st. Warszawy

PS

W ramach kampanii #OddychajWarszawo agencja Warexpo stworzyła specjalną tablicę magnetyczną, której zadaniem jest informowanie o stanie powietrza w Warszawie. Projekt trafił już do 553 szkół i przedszkoli we wszystkich stołecznych dzielnicach.

PS2

Z okazji zeszłorocznego Święta Niepodległości w Warszawie na pl. Unii Lubelskiej na zabytkowym słupie ogłoszeniowym przytwierdzone były biało-czerwone kokardy. Każdy mógł je wziąć i przypiąć do kurtki czy płaszcza. Za projekt odpowiadała agencja Warexpo.

PS3

Pod koniec 2017 roku na jednej z głównych arterii Warszawy, wzdłuż ul. Marszałkowskiej, pojawiły się podświetlane, smukłe i bardzo dobrze widoczne nowe słupy reklamowe. Właścicielem nośnika jest Warexpo sp. z o.o., która rozpoczęła wymianę tradycyjnych słupów na nowoczesne, zaprojektowane przez Towarzystwo Projektowe według wytycznych Miasta st. Warszawy.