,,Nie daj się wymienić na robota” – ruszyła nowa kampania szkoły programowania Codecool

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
,,Nie daj się wymienić na robota” – ruszyła nowa kampania szkoły programowania Codecool

Już za 10 lat 90% obecnych kompetencji zawodowych ulegnie dezaktualizacji – wynika z badania „Future of Skills. Employment in 2030”. Czy maszyny zabiorą nam pracę? Odpowiedzi na to pytanie stara się udzielić szkoła programowania Codecool w swojej nowej kampanii ,,Nie daj się wymienić na robota”.

Już dziś wiadomo, że zarówno w bliższej, jak i tej dalszej przyszłości rynek intensywnie poszukiwać będzie specjalistów IT. Według Światowego Forum Ekonomicznego do 2022 wzrośnie zapotrzebowanie na analityków danych, specjalistów AI i machine learning czy programistów tworzących oprogramowania i aplikacje. Sztuczna inteligencja staje się jednak coraz bardziej zaawansowana technologicznie, dlatego przejmuje coraz więcej obowiązków, również tych pełnionych przez tak pożądanych specjalistów IT. Ci, którzy wyspecjalizowani są jedynie w konkretnych technologiach i bazują na wyuczonych schematach zastąpieni zostaną przez coraz inteligentniejsze maszyny.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Celem nowej kampanii Codecool jest uświadomienie odbiorcom, że bez odpowiedniego przygotowania i kwalifikacji nie odnajdą się na rynku pracy przyszłości. Szkoła zachęca do podjęcia nauki programowania zarówno osoby młode, które dopiero myślą nad swoim przyszłym zawodem, jak i tych, którzy rozważają przebranżowienie. Kampania oparta jest na przyciągających wzrok grafikach z wizerunkiem robotów oraz haśle „Nie daj się wymienić na robota”. Obejmować będzie ona działania digitalowe na Facebooku i Instagramie oraz w outdoorze. Codecool planuje także reklamy pod hasłem ,,Made by robot” w formacie ATL oraz na wszystkich kanałach digitalowych. Ich treść pełna będzie gramatycznych błędów, imitujących język robotów. W ramach kampanii marka wyda wirtualne książki pt. ,,Bajki robotów” przedstawiające wizję świata zdominowanego przez roboty.

– W szkole programowania Codecool stawiamy nacisk na kreatywność, umiejętność samodzielnego rozwiązania problemów, a także umiejętności miękkie, takie jak zdolność do pracy w zespole, komunikacja, czy umiejętność autoprezentacji. W tym bowiem nie zastąpią nas roboty, co podkreślamy w nowej kampanii szkoły – komentuje Jakub Dzięcielski, marketing manager szkoły programowania Codecool.

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij