TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

TikTok Ad Awards 2025

Ostatni dzwonek na zgłoszenia do konkursu TikTok Ad Awards CE 2025! Termin upływa 24 września br.

Zgłoś kampanię

Rapowy duet PROBL3M i organizacja WWF łączą siły, aby ukazać wizję przyszłości

Utwór „VI katastrofa” z albumu „Widmo” duetu PRO8L3M powstał na podstawie raportu „2050 Polska dla pokoleń” Business Consulting Group przygotowanego we współpracy z organizacją WWF. Działania stanowią teaserowy wstęp do kampanii, która komunikować będzie raport „2050 Polska dla Pokoleń”.
O autorze
1 min czytania 2019-04-05

Szósta katastrofa to potoczne określenie współczesnego zjawiska wymierania gatunków na Ziemi, spowodowanego wpływem i działalnością cywilizacji. Utwór pod takim samym tytułem trafił na płytę „Widmo” duetu PRO8L3M. Pesymistyczna wizja z tekstów Oskara okazała się mieć drugie dno.

„2050 Polska dla Pokoleń” to raport przygotowany przez Boston Consulting Group we współpracy z WWF Polska. Pokazuje, jaki wpływ na życie człowieka będą miały zmiany środowiskowe w przeciągu najbliższych 30 lat. Opisano je w dwóch scenariuszach: „business as usual” (czyli brak podjęcia odpowiednich działań) i „scenariusz dla pokoleń” (radykalne ograniczenia zużycia surowców, odejście od paliw kopalnych i inwestycje w ochronę środowiska). Prognozy zawarte w raporcie stały się inspiracją dla utworu duetu PRO8L3M „VI Katastrofa” oraz tłem dla wyjątkowego doświadczenia VR „#2050”. Wzięło w nim udział 4 tys. osób podczas OUTPOST-IN5TALAC7A – wyjątkowego przedpremierowego odsłuchu albumu „Widmo”, który rapowy duet zorganizował w lutym 2019 dla swoich fanów w Warszawie.

Doświadczenie VR #2050”, w którym twórcy – studio MELT, potraktowali dane i informacje zawarte w raporcie jako wypadkową do stworzenia kilkuminutowej podróży do roku 2050, pozwoliło uczestnikom odkryć znany z wielu wizji SF świat, w którym w mgnieniu oka wszystko okazywało się generowaną przez symulatory iluzją. Dlaczego? Bo prawdziwa rzeczywistość w 2050 jest już nie do zniesienia.

LinkedIn logo
Na LinkedInie obserwuje nas ponad 100 tys. osób. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Za realizację aktywacji promującej raport „2050 Polska dla Pokoleń” odpowiada agencja OUTRAGE zajmująca się kreacją, produkcją i komunikacją niestandardowych projektów z obszaru rozrywki i kultury. Agencja McCANN Worldgroup odpowiada za kampanię komunikacyjną raportu zaplanowaną do roku 2021. Jej celem jest doprowadzenie do zmian systemowych w gospodarowaniu zasobami przyrodniczymi, czyli do odejścia od paliw kopalnych i zmniejszenia degradacji przyrody. Jej odbiorcami będą wszyscy Polacy.

Pierwszym zwiastunem kampanii jest właśnie utwór „VI katastrofa” oraz przedpremierowy odsłuch OUTPOST IN5TALAC7A z doświadczeniem VR „#2050”, które zostało stworzone przez MELT– wielokrotnie nagradzane studio kreatywne, tworzące immersyjne doświadczenia na granicy świata rzeczywistego z wirtualnym. OUTRAGE odpowiada za produkcję oraz promocję OUTPOST IN5TALAC7A i kampanię promocyjną towarzyszącą albumowi „Widmo”. Za realizację filmu towarzyszącego kulisom akcji odpowiada OUTRAGE, a za zdjęcia, produkcję i postprodukcję: połączone siły Dynamo Film i Delapost.

Słuchaj podcastu NowyMarketing

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się