Wirtualny influencer Colonel Sanders „przejął” instagramowy profil KFC, gdzie pokazuje swoje życie – i robi to tak, jak na lidera opinii przystało. Publikuje artystyczne zdjęcia okraszone „mądrymi” cytatami, używa popularnych hashtagów i nawiązuje współprace z innymi markami.
Zobacz również
-
Hashtagi i zakupy: Jak social media rewolucjonizują e-commerce [WEBINAR]
-
#PrzeglądTygodnia [13-19.04]: polski sklep walczy z podróbkami, The Boring Phone, sztuka kamuflażu w kampanii PUMA, odświeżony design marki LEGO
-
#PolecajkiNM cz. 4: narzędzia pracy jutra, człowiek vs. AI, Mapa Trendów 2024, ranking blogów e-commerce 2024
Jesteśmy bardzo ciekawi, jakie akcje z influencerem Colonelem Sandersem ma planach KFC ;).
Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.
Słuchaj podcastu NowyMarketing
PS
Na jej Instagramie widać luksusowe marki: Prada, Chanel, Proenza Schouler i wiele innych. Jej konto obserwuje już ponad 550 tysięcy fanów. Ma 19 lat, mieszka w LA, jest modelką i piosenkarką. Co wyróżnia jej profil i sprawia, że cieszy się taką popularnością? Wszystko byłoby normalne, gdyby nie fakt, że Miquela Sousa (znana jako @lilmiquela) jest… wirtualna!
PS2
Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.