KFC stworzyło wirtualnego influencera – Colonela Sandersa

KFC stworzyło wirtualnego influencera – Colonela Sandersa
W dzisiejszych czasach przesiąkniętych nowymi technologiami, postać wirtualnego influencera nikogo już nie dziwi. KFC postanowiło więc podążyć za trendem i jednocześnie trochę zakpić z tego dziwnego zjawiska, tworząc teraźniejszego Colonela Sandersa, który jest influencerem.
O autorze
1 min czytania 2019-04-12

Wirtualny influencer Colonel Sanders „przejął” instagramowy profil KFC, gdzie pokazuje swoje życie – i robi to tak, jak na lidera opinii przystało. Publikuje artystyczne zdjęcia okraszone „mądrymi” cytatami, używa popularnych hashtagów i nawiązuje współprace z innymi markami.

Jesteśmy bardzo ciekawi, jakie akcje z influencerem Colonelem Sandersem ma planach KFC ;).

Za realizację odpowiada agencja Wieden + Kennedy Portland.

LinkedIn logo
Dziękujemy 90 000 fanom na LinkedInie. Jesteś tam z nami?
Obserwuj

Słuchaj podcastu NowyMarketing

PS

NowyMarketing logo
Mamy newsletter, który rozwija marketing w Polsce. A Ty czytasz?
Rozwijaj się

Na jej Instagramie widać luksusowe marki: Prada, Chanel, Proenza Schouler i wiele innych. Jej konto obserwuje już ponad 550 tysięcy fanów. Ma 19 lat, mieszka w LA, jest modelką i piosenkarką. Co wyróżnia jej profil i sprawia, że cieszy się taką popularnością? Wszystko byłoby normalne, gdyby nie fakt, że Miquela Sousa (znana jako @lilmiquela) jest… wirtualna!

PS2

Młody youtuber z Wielkiej Brytanii postanowił obnażyć brutalną prawdę na temat Instagrama – przez tydzień udawał bogatego dzieciaka, co przyniosło mu dużą popularność i rzeszę obserwujących.