Aviva zaprasza na 2. sezon Pana Pikusia

Pressroom NowyMarketing
Tekst, który zaraz przeczytasz jest informacją prasową.
Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za jego treść
Aviva zaprasza na 2. sezon Pana Pikusia

Do komunikacji Avivy wraca postać Pana Pikusia, który jako brand hero towarzyszył wprowadzeniu marki ubezpieczyciela i działaniom reklamowym w latach 2009-2012. Drugi sezon z jego udziałem otwiera spot, w którym Pikuś ogłasza swój powrót do mediów.

W swoim pierwszym sezonie Pan Pikuś budował rozpoznawalność nowej marki Aviva. Wzbudził sympatię, co wpłynęło również na utrzymanie poziomu zaufania klientów do Avivy na poziomie sprzed rebrandingu. Symbolizował brak formalności oraz opiekuńczość i pomocność wobec klientów, a stwierdzenie „To Pikuś. Pan Pikuś” weszło do języka codziennego.

Halo, bileciki do kontroli!

Pełną treść dostaniesz bez grosza,
ale musisz być w naszym newsletterze.

Raz, raz, wpisywać e-mail. Tylko prawdziwy, bo sprawdzę!

partner technologiczny: GetResponse

Mimo wielu lat nieobecności w komunikacji Pan Pikuś jest ważnym wyróżnikiem marki, dlatego zdecydowaliśmy się na jego powrót. Przez ten czas pracowaliśmy nad upraszczaniem produktów i procesów oraz tworzeniu intuicyjnych narzędzi cyfrowych. Wykorzystanie tej postaci jest więc teraz jeszcze bardziej uzasadnione – mówi Iwona Czech, odpowiedzialna za komunikację marki w Avivie.

Pikuś wraca w odświeżonej stylistyce, ale z tym samym charakterem: wysoką samooceną, błyskotliwym poczuciem humoru i lekką zgryźliwością. Pozostaje uosobieniem proklienckiego podejścia marki do ubezpieczeń. Pomaga i wspiera w różnych sytuacjach życiowych, zawsze znajdując proste rozwiązania.

Kampanii telewizyjnej towarzyszą działania w internecie.

Za strategię i kreację odpowiada agencja PZL, która w lutym tego roku wygrała przetarg.

Planowanie mediów: Blue449. Dom produkcyjny: Papaya Films. Animacja i model postaci: Studio Televisor.

PS

W najnowszym spocie kremu Milki Patamilka kultowy świstak powraca po 20 latach.

Komentarze

Polecane

Dzięki, link został przesłany

Zamknij

Serdeńko!
Lubisz już nasz fanpage?

Wystarczy kliknąć:

zobacz nasz fanpage >> Zamknij

Niech zapisze się
do newslettera!

Zostaw e-mail
i powolutku strzałeczka na guziczek!

Zamknij